Juliana Skrevet December 26, 2008 Rapporter Skrevet December 26, 2008 Skal flytte i löbet af naete år til sverige. Skal have mamaledig og når man ikke hart arbejdet i sverige er grundsatsen 180 sek om dagen för skat. Hvor meget kommer jeg så til at have tilbage efter skat? Juliana
BS Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Har du ikke job i dk idag? Så får du jo barsel derfra.
Juliana Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Hej Nej det har jeg desvärre ikke. Får noget der hedder tabt arbejdsfortjeneste på grund af min datters lettere handicap. Det slutter så her da jeg skal på barsel fra den 26.januar. Har så hört at man kan höjst får udbetalt 180 sek om dagen för skat fra sverige (da man ikke har arbejdet i SE). Også tänker jeg på hvor meget man så skal af i skat. Det giver jo kun 3960 kr om måneden. (Da jeg regner 180 x 22 dage). På forhånd tak. Juliana
skallstorp Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 ca 32% Du betaler ca 32 % i skat. Du kan söge vårdbidrag herovre på grund af din datter. Men det tager mindst 4 mdr. Og der er ingen garanti for at få noget. http://www.forsakringskassan.se/fakta/vardbidrag/?page=/privatpers/funktionshindrad/vardbdr/fler_barn/index.php Du skal dog väre opmärksom på at ikke alle handicap gälder.
Juliana Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Takker Takker for svarene. Og linken. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu