Rikke Rost Skrevet January 1, 2009 Rapporter Skrevet January 1, 2009 Én der ligger inde med billeder, links eller andet der kan oplyse mig om hvilke turboer der sidder på den bil std.??? Mogens???
Guest Mogens Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 I don't know... Én der ligger inde med billeder, links eller andet der kan oplyse mig om hvilke turboer der sidder på den bil std.??? - Mogens??? He he det ved jeg ikke noget om - du skal nok ha' fat i REMS, der ved langt mere om Porsche end jeg...
Rikke Rost Besvaret January 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2009 Er det Porsches ETKA??? For det aner jeg ikke hvor jeg skal få henne.....
REMS Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Ifølge mine oplysninger så kører de med IHI RHF5
Rikke Rost Besvaret January 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2009 Thank you...Samme turbo som på en Subaru Impreza???
REMS Besvaret January 2, 2009 Rapporter Besvaret January 2, 2009 No problem, Ja - det er de samme som på STI'en. Cayenne turbo og turbo S kører med samme turboer, S'en fik "bare" opdateret programmering og større IC mv. men beholdt altså turboerne.
Guest Mogens Besvaret January 2, 2009 Rapporter Besvaret January 2, 2009 Er det Porsches ETKA??? Nej, det sunddebattens svar på ETKA :D
Rikke Rost Besvaret January 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2009 Ja......:D Det er dejligt!!
Guest PeterK Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Nogle som har erfaringer med Cayenne GTS. Kunne meget vel blive min næste "sjove" bil:)
Rikke Rost Besvaret July 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2009 Den er ikke sjov...... Ham her bygger sjove biler....http://www.mnrltd.co.uk/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu