Don A Skrevet January 4, 2009 Rapporter Skrevet January 4, 2009 Så fik jeg lige bestilt en flok billeter til speedway i parken.. Nogen her fra som skal der ind og se det.. :D
BS Besvaret January 4, 2009 Rapporter Besvaret January 4, 2009 Så fik jeg lige bestilt en flok billeter til speedway i parken.. Nogen her fra som skal der ind og se det.. :D Ja hvis du kan skaffe nogen presse kort derind til. Så ville jeg gerne. For så skal der tages nogen action billeder :D
Don A Besvaret January 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2009 Du kan låne mit hvis nu ikke der var billede på.. :) eller du kan melde dig ind her www.filmtv.dk og få et. :D
BS Besvaret January 4, 2009 Rapporter Besvaret January 4, 2009 Du kan låne mit hvis nu ikke der var billede på.. :) eller du kan melde dig ind her www.filmtv.dk og få et. :D Hmm tvivler på den sidste...ja egentlig også den første :(
Don A Besvaret May 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 14, 2009 Så nærmer vi os datoen. Ert der ikke ander skal ind og se lidt race. Vi er en flok på 9 der tager der ind :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu