Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg har fixet min kammerats gamle astrovan lidt op .. efter jeg havde fået liv i den ville den ikke lade .. jeg målte på generatoren og der kom intet output hvorefter jeg byttede den til en ny .. men stadig ingen ladning.. kan jeg på nogen måde sätte en lus på det lille stik på generatoren og se om der kommer output så jeg kan udelukke gen. eller bränder jeg noget ved det? jeg har byttet alle sikringer og hvad jeg kan läse mig frem til sidder ladereläet i selve gen. jeg har så samtidigt läst at den bruger såkaldte "fusable wires" som er kablet der simpelthen bränder over ved for höj belastning eller kortslut. hvordan tjekker jeg det uden at bytte kablet ..? jeg går udfra det er det lille stik med 2 ben denne fusable wire sidder på og ikke det tykke pluskabel? nogen der kan hjälpe?

Besvaret
jeg har fixet min kammerats gamle astrovan lidt op .. efter jeg havde fået liv i den ville den ikke lade .. jeg målte på generatoren og der kom intet output hvorefter jeg byttede den til en ny .. men stadig ingen ladning.. kan jeg på nogen måde sätte en lus på det lille stik på generatoren og se om der kommer output så jeg kan udelukke gen. eller bränder jeg noget ved det? jeg har byttet alle sikringer og hvad jeg kan läse mig frem til sidder ladereläet i selve gen. jeg har så samtidigt läst at den bruger såkaldte "fusable wires" som er kablet der simpelthen bränder over ved for höj belastning eller kortslut. hvordan tjekker jeg det uden at bytte kablet ..? jeg går udfra det er det lille stik med 2 ben denne fusable wire sidder på og ikke det tykke pluskabel? nogen der kan hjälpe?
ja lad være med at fixe biler :laugh::laugh::rolleye: hehe. nej desværre ikke
Besvaret

hehe kan jeg ikke og plejer väre god til det bare spörg dannemare ... men lige her der er jeg stået lidt af men tror nästen jeg har den ... det fusable link der går sidder åbenbart ved starteren... hvad et fusable link til generator laver ved starteren fatter jeg ikke men...

Besvaret
hehe - så sandt som det er sagt. Det spiller bare med den nye termostat. :love2:
:) godt ja det gik mere smertefrit end jeg havde regnet med hahah han har så lige ringet og sagt at han fik anmärkninger til besiktningen på selebremserne på ALLE seler i bilen hahah hold käft en amatörbilinspektör!! han har ikke fattet at selerne på en astro kun bremser når bilen bremser

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...