michael k Skrevet January 17, 2009 Rapporter Skrevet January 17, 2009 mandag eller tirsdag skal jeg aflevere en bil i luleå.. altså 1500km nordpå hvis der er nogen herinde der skal ha hentet en bil eller mc deroppe omkring har jeg et tomt fejeblad på hjemvejen.. kan laste 1800kg og max axelafstand er 6m skriv hvis der er nogen der skal ha hevet noget med deroppefra så finder vi på en god pris
sup3rior Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 mandag eller tirsdag skal jeg aflevere en bil i luleå.. altså 1500km nordpå hvis der er nogen herinde der skal ha hentet en bil eller mc deroppe omkring har jeg et tomt fejeblad på hjemvejen.. kan laste 1800kg og max axelafstand er 6m skriv hvis der er nogen der skal ha hevet noget med deroppefra så finder vi på en god pris Måske 2 døre, 2 forskærme og en kofanger - hvis du har pladsen, så ville jeg lige se om det kunne arrangeres :)
michael k Besvaret January 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 17, 2009 Måske 2 døre' date=' 2 forskærme og en kofanger - hvis du har pladsen, så ville jeg lige se om det kunne arrangeres :)[/quote'] hvis det kan tåle at ligge på ladet hvilket det jo burde så kan jeg sagtens tage det med
sup3rior Besvaret January 17, 2009 Rapporter Besvaret January 17, 2009 hvis det kan tåle at ligge på ladet hvilket det jo burde så kan jeg sagtens tage det med Jeg ser om jeg kan arrangere det, vender tilbage til dig :) Hvad skal det koste?
michael k Besvaret January 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2009 det kommer helt an på hvor meget jeg skal afvige fra den oprindelige kurs:) skal fra luleå og tilbage hertil nedre skåne... hvor skal det hentes?
sup3rior Besvaret January 20, 2009 Rapporter Besvaret January 20, 2009 det kommer helt an på hvor meget jeg skal afvige fra den oprindelige kurs:) skal fra luleå og tilbage hertil nedre skåne... hvor skal det hentes? Det var i Ludevika, lige nord for Stockholm - men det gik så i vasken, så det bliver ikke nødvendigt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu