Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Nu har vores 2 camping eksperter "Rikke Rost & Samson" svaret på vegne af alle pladser i sydfrankrig, men jeg tror nu nok det er muligt at finde et par pladser som er ganske fornuftige :D.......... Husk at i skal have et internationalt campingpas med..... http://www.vacansoleil.dk/ http://www.lesgrandspins.com/en/ http://www.yellohvillage.com/dk/aloha/home/camping-hav_14475_33.html Men mulighederne er mange http://www.icamp.dk/

Besvaret
Nu har vores 2 camping eksperter "Rikke Rost & Samson" svaret på vegne af alle pladser i sydfrankrig
For mit vedkommende var svaret rent personligt og ikke et udtryk for hvad jeg tror andre brugere af debatten har erfaringer med, hvad angår camping ferie i sydfrankrig, ej heller på vegne af alle campingpladser i samme område. Jeg beklager hvis min udeladelse af en officiel disclaimer har ledt til at nogle debattører har følt sig tråd over tæerne, og følt at min udtalelse har ..... Årh hold dog kaje :fight::rolleye:Kanske man er lidt pirrelig idag...:rose:
Besvaret
For mit vedkommende var svaret rent personligt og ikke et udtryk for hvad jeg tror andre brugere af debatten har erfaringer med, hvad angår camping ferie i sydfrankrig, ej heller på vegne af alle campingpladser i samme område. Jeg beklager hvis min udeladelse af en officiel disclaimer har ledt til at nogle debattører har følt sig tråd over tæerne, og følt at min udtalelse har ..... Årh hold dog kaje :fight::rolleye:Kanske man er lidt pirrelig idag...:rose:
Så vil jeg også gerne tilføje at mit indlæg kun var for at komme med noget mere info til "starteren" af tråden, og ikke for at hakke på samson eller rikke rost som sikkert har ret i nogle tilfælde :rolleyes:
Besvaret
Det er helt iorden og tak for responsen. Vi må se, hvad vi hitter på. Lyder også spändende med Kroatien. :th2:
Kroatien er yderst populært, slovenien skulle dog være lidt af en perle mht. natur og oplevelser......... ....:rolleyes:
Besvaret

Jeg mener (efter at have været fast besøgende de sidste 10 år) at kysten omkring Nice er relativt dårligt egnet til camping. Overfyldte pladser, umulig trafik og strande som består af rullesten og ikke sand. Jeg ville søge efter noget lidt inde i landet. Primært med hensyn til naturen og børnevenligheden. Der er masser af lækre campingpladser. prøv at undersøge steder langs "Route Napoleon" mellem fra Grenoble og Nice. Eventuelt omkring "gorges du verdon" eller "Ardeche" Priserne mener jeg dog ikke man kan sige er dyrt. Det varierer fra at være Ca. som i Danmark, til at være 5-10% højere i byerne ved kysten (Nice & Cannes). Men nu er frankrig jo heller ikke et tidligere østland, som stadig lever højt på befolkningens lavere levestandard.

Besvaret

Skal du ha badestrand, så er det på Bordeaux siden..... Der er ret klippefyldt på den franske sydkyst. Du skal ned efter Marseille, før det bliver nogenlunde.....og tror mig det er ikke fedt at se alt det lort der kommer fra den by og bliver ført ud i Middelhavet af Rhone floden....

Besvaret
Skal du ha badestrand, så er det på Bordeaux siden..... Der er ret klippefyldt på den franske sydkyst. Du skal ned efter Marseille, før det bliver nogenlunde.....og tror mig det er ikke fedt at se alt det lort der kommer fra den by og bliver ført ud i Middelhavet af Rhone floden....
Jeg synes nu der er rigtig mange gode badestrande ved Cannes og Frejus også. Der findes både sandstrande, strande med rullesten og strande med både klipper og sand. Normalt tager vi på sandstrande med klipper. Det er altså lækkert nok at ligge på de røde klipper og slikke sol og tage en dukkert i ny og næ. Der er rigtig mange fede badestrande i sydfrankrig. Campingpladser har jeg dog ikke styr på. Stranden overfor Cap Esterel (feriested 5 km fra St. Raphael), er super lækker og er en sandstrand/klippestrand. Når man kører langs kysten fra Monaco og vestpå finder man den ene gode strand efter den anden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...