Martin_M Skrevet January 21, 2009 Rapporter Skrevet January 21, 2009 På vej hjem i dag så jeg, at der lå nogle nye skilte i rabatten omkring Tårnby/lufthavnen. Skiltene var større end dem, der hænger i dag, og specielt de grønne, som indikerer retning Sverige, var nu dobbelt så store. Dvs. at de kommer til at dække begge spor. Spændende at se, om vi så undgår de billister/turister, som kører 80 i overhalingssporet fordi de er i tvivl om, hvilket spor de skal holde sig i for at komme til Sverige... Er det foreningen Øresundsborger vi skal takke for det?
Pede Besvaret January 21, 2009 Rapporter Besvaret January 21, 2009 Jeg skrev det sammen med andre kritiske kommentarer på Broens egen hjemmeside for nogle måneder siden. Broen svarede da at det ikke var noget de havde med at gøre men at de ville give beskeden videre. Problemet med forkert skiltning sker også kort før betalingsanlægget i retning DK-SE hvor kortkunder sendes over i Bizz-banerne indtil det allersidste skilt hvor de så skal krydse over de første 4 baner for at komme til "de blå" kort baner.
Peter M Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 jeg ringede til både khb kommunes tekniske forvaltning og færdselsstyrelsen for at klage over skiltningen for et års tid siden. De henviste til sund&bælt, og sagde at de havde gjort dem opmærksom på problemet for længe siden. Skønt, hvis det nu endelig bliver ændret :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu