Merkur Skrevet January 29, 2009 Rapporter Skrevet January 29, 2009 Tilbage i juli havde jeg indbrud i min bil - og der blev stjålet 2 cd`er og en brobizz som senere blev misbrugt på en tur til DK. Jeg meldte indbrudet online hos polisen og fik fixet bilruden på forsikringen (som også betalte depositum og misbrugt tur over sundet). Idag (7 måneder efter) ringer polisen så og spørger ind til det som jeg havde skrevet i anmeldelsen, og de ville høre om jeg ville gøre krav på tilbagebetaling af självrisken. Som jeg kunne forstå på ham så ville de gå videre med sagen til det danske politi, da øresundsbroen jo har billed af alle biler over broen. Er der nogle som har oplevet lignende? - er det en formel ting at man skal have kontakt til en polis-assisten inden en sag kan lukkes? - eller tror i virkelig at de vil efterforske en sådan sag (som jeg selvfølgelig gerne ser :-))
EBL Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 Idag (7 måneder efter) ringer polisen så og spørger ind til det som jeg havde skrevet i anmeldelsen, og de ville høre om jeg ville gøre krav på tilbagebetaling af självrisken. Som jeg kunne forstå på ham så ville de gå videre med sagen til det danske politi, da øresundsbroen jo har billed af alle biler over broen. Men ifølge dansk "Lov om tv-overvågning" må optagelserne dog max. gemmes i 30 dage, så med mindre at reglerne er meget anderledes i Sverige, så er billederne nok slettet for længst.
Rikke Rost Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 7 måneder senere...... Hold da kæft nogle bolsjehoveder......:(
fisker Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 spørgsmålet er om de har lov til at gemme det længere, det er jo noget de skal bruge i forbindelse, med betalinger som kunder påstår de ikke har kørt. Kan osse være at brugen går ind under terror lovgivningen, tror de må gemme video længere tid, som lufthavne vist osse må.
michael k Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 Er der nogle som har oplevet lignende? - er det en formel ting at man skal have kontakt til en polis-assisten inden en sag kan lukkes? - eller tror i virkelig at de vil efterforske en sådan sag (som jeg selvfølgelig gerne ser :-)) de vil da klart efterforske det .. men de har ikke tid nok derfor der er gået 7 måneder .. udover det har man delgivningsrätt i sverige så ja de skal ha kontakt med dig og gi dig alle akter i sagen og ha din underskrift för de kan lukke en sag
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu