White Skrevet February 3, 2009 Rapporter Skrevet February 3, 2009 Hej. Jeg ville bare lige høre om I ved hvor i Malmø jeg kan tage hen med min søn (11 mdr) i en svømmehal. Vil ikke gaa paa et kursus, vil bare kunne tage derhen privat, men vil jo gerne hen hvor der findes et babybassin hvor vandet er varmt. Tak. Mvh, Signe
BS Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Der er babysvømnings kurser i Limhamn, Idrottsgatan 47. Så mon ikke du også kan komme der som privat?
dannemare Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Hej. Jeg ville bare lige høre om I ved hvor i Malmø jeg kan tage hen med min søn (11 mdr) i en svømmehal. Vil ikke gaa paa et kursus, vil bare kunne tage derhen privat, men vil jo gerne hen hvor der findes et babybassin hvor vandet er varmt. Tak. Mvh, Signe Fruen anbefaler dette: http://www.swimmix.se/oeppet-dropin.html
skallstorp Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Oxie Familie og venner plejer at tage til Oxie ved jeg
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu