PJKB Skrevet February 10, 2009 Rapporter Skrevet February 10, 2009 En ven af min, kigger efter en Gallardo eller Modena som er kommet ned i menneskepriser, MEN hvordan er kvaliteten, holdbarhed og serviceniveau/priser på bilerne? Kigger mest på de første modeller. Dvs Gallardo fra 04/05 og Modena fra 00-02 Helst kvalificeret svar på denne tråd, tak:th2:
Rikke Rost Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Klart en Gallardo...... Det er Audi dele og det er gennemprøvet. Jeg ville ikke røre en Modena med en ildtang..... Og så er der træk på alle 4 poter i Gallardo'en.
Guest Trinity Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Sikke en omgang vrøvl Brian. Så skråsikker og alligevel så forkert på den... Nu har jeg solgt rigtigt mange 360'ere og Gallardo'er og har desuden ejet begge biler selv. De stumper der i en Gallardo kommer fra Audi er bl.a. elektroniken... Hurra for det. Det ændrer dog ikke på at helhedsoplevelsen kvalitetsmæssigt er katastrofal i forhold til 360'eren og at reservedelene er EKSTREMT dyre og meget dyrere end tilsvarende er på en 360'er. Vi har haft ekstremt mange dyre og uheldige garanti-reperationer på Gallardo'erne. Specielt 2004 og 2005 modellerne er hårdt plaget af fejl. Derimod har vi aldrig stødt på noget på en 360'er så længe den er passet som den skal. Dette gælder tilmed de tidlige modeller. Eksempel: Udskiftning af kobling på en Gallardo: DKK 38.000:- (koster ca. 25.000:- på en 360'er)... Oliekøler til Gallardo: DKK 22.000:- + moms og montering... 1 stk. bøsning til Gallardo: DKK 6.000:- + moms og montering... Med hensyn til trækket giver jeg dog Brian helt ret... Det er rart at have træk på 4 hjul. Specielt i de høje hastigheder hvor Gallardo'en ligger 100 gange bedre på vejen end 360'erne (med undtagelse af Challenge Stradale modellen). Din ven er velkommen forbi. Vi har både flere Gallardo'er samt 360'ere i lager.
Admin Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 En ven af min, kigger efter en Gallardo eller Modena som er kommet ned i menneskepriser, Så er jeg sq ikk noget menneske :D Så hellere en R8 hvis vi nu er deroppe.
drez27 Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 Så er jeg sq ikk noget menneske :D Så hellere en R8 hvis vi nu er deroppe. jeg tror os, hvis jeg er deroppe (i himlen) så ville jeg vælge en gran turismo med racer-kit... den lyder som en drøm.... høre den hver dag... på grund af en eller anden f"#&%¤ m..øre har fået anskaffet sig en... hvorfor er det ikk mig.."*#"%" og ha en god dag...;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu