Juff Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 det lader vist til at jeg må ud og prøve nogle biler.... tak for hjælpen... husk nu den nye rx-8 som kommer her i 2009 :)
Rikke Rost Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Med Wankelmotor i???? :D Hvis jeg ville køre med symaskinemmotor, havde jeg købt en Husqvarna.......
Juff Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Med Wankelmotor i???? :D Hvis jeg ville køre med symaskinemmotor, havde jeg købt en Husqvarna....... tørstig wankel eller ej..... Det er stadig et yderst velanmeldt køretøj........ Det havde du også synes, hvis det bare var et tysk køretøj :D og praktisk med 5 døre:rolleyes:
michael og carina Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Der er race på meca raceway i oliehamnen hver onsdag hele sommeren. Lovligt og under ordnede forhold
drez27 Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 Der er race på meca raceway i oliehamnen hver onsdag hele sommeren. Lovligt og under ordnede forhold[/QUOT jo jo der har jeg været... men det i helsingborg er lidt federe.. tror måske det har noget at gøre med at der ikke er det svenske-jöhnsson-rock i mine øre..................
drez27 Besvaret February 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2009 husk nu den nye rx-8 som kommer her i 2009 :) en ny rx-8 ... hmm den må jeg huske.... ja for de rkommer jo ikke nogen ny NSX fra honda...
Basse Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 en ny rx-8 ... hmm den må jeg huske.... ja for de rkommer jo ikke nogen ny NSX fra honda... Der er en s2000 ? som er tilnærmelsesvis en NSX, bare bedre :D
drez27 Besvaret February 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2009 Der er en s2000 ? som er tilnærmelsesvis en NSX' date=' bare bedre :D[/quote'] den er de desværre os holdt op med at producere... har kigget på den... men fuck hvor er den kedelig rent interiøre mæssigt... tror jeg venter udskyder mit bil projekt for en kort stund.. spare lidt flere penge op, og kaster mig ud i noget M3 E90... er vild med den bil.. læste bla. om M5 E60, og jeg citer " den eneste ulempe ved denne vogn er at den drikker sig selv ihjel" pendlerbil...!!! NOT!!!!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu