Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Med Wankelmotor i???? :D Hvis jeg ville køre med symaskinemmotor, havde jeg købt en Husqvarna.......:lol:
tørstig wankel eller ej..... Det er stadig et yderst velanmeldt køretøj........ Det havde du også synes, hvis det bare var et tysk køretøj :D og praktisk med 5 døre:rolleyes:
Besvaret
Der er race på meca raceway i oliehamnen hver onsdag hele sommeren. Lovligt og under ordnede forhold[/QUOT jo jo der har jeg været... men det i helsingborg er lidt federe.. tror måske det har noget at gøre med at der ikke er det svenske-jöhnsson-rock i mine øre..................
Besvaret
Der er en s2000 ? som er tilnærmelsesvis en NSX' date=' bare bedre :D[/quote'] den er de desværre os holdt op med at producere... har kigget på den... men fuck hvor er den kedelig rent interiøre mæssigt... tror jeg venter udskyder mit bil projekt for en kort stund.. spare lidt flere penge op, og kaster mig ud i noget M3 E90... er vild med den bil.. læste bla. om M5 E60, og jeg citer " den eneste ulempe ved denne vogn er at den drikker sig selv ihjel" pendlerbil...!!! NOT!!!!!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...