Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg så lige et par kommunalarbejdere klistre tallene "999" op ved stoppestedet i Annestad. Herligt! Bussen kommer fra og med i morgen til at stoppe 3 gange om morgenen + de fleste afgange om lørdagen på vej mod Kbh. På vej hjem bliver man kastet af ude på rastepladsen. Den nye køreplan er gældende fra på mandag. Et seriøst alternativ til pendlingen. Det er absolut billigere end toget, og så kører bussen noget mere stabilt.

• 2 weeks later...
Besvaret
Jeg så lige et par kommunalarbejdere klistre tallene "999" op ved stoppestedet i Annestad. Herligt! Bussen kommer fra og med i morgen til at stoppe 3 gange om morgenen + de fleste afgange om lørdagen på vej mod Kbh. På vej hjem bliver man kastet af ude på rastepladsen. Den nye køreplan er gældende fra på mandag. Et seriøst alternativ til pendlingen. Det er absolut billigere end toget, og så kører bussen noget mere stabilt.
Ja, det er verdensklasse med den bus lige foran døren :th2: Har benyttet den om morgenen. Hvordan er erfaringerne med turen hjem om eftermiddagen. Kører de til tiden eller er der forsinkelser?
Besvaret

Har kun været med en håndfuld gange og har en enkelt gang oplevet en 20 min forsinkelse. Her var der ekstraordinært proppet med danske julehandlende på vej hjem fra Malmö. Ellers har den gået nogenlunde til tiden.

Guest michaelbo
Besvaret

?? Jo men er der ikke noget med at man først bliver samlet op, på vej mod kbh, inden den kører rundt om mobilia? Altså at bussen på vej fra danmark kører rundt om annestad OG SÅ kører rundt om mobilia for så at køre mod KBH?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...