PJKB Skrevet March 3, 2009 Rapporter Skrevet March 3, 2009 Skal selvfølgelig til Judas Priest i Malmø Arena i morgen, men hvor køber man Heavy T-shirts i Malmø, hvis man vil være lækker inden koncerten????
Persson Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Prøv butikken der ligger ca 50 meter nede af gågaden (når man kommer fra trianglen) .. den ligger lidt inde i et hak på højre side. Og ellers må du bare komme lidt før og købe en til koncerten :-9 - Var så priviligeret at se Testament i kbh i går. Selvom de kun får 40 minuter til Priest Feast, så kan jeg med sindsro tilføje at de er 200% klar til at sparke røv endnu en gang !!
Toft Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Man behøver vel næppe en heavy trøje for at se Judas Priest... En Deep Purple t-shirt, Scorpions t-shirt eller en dødsyg AC/DC t-shirt kan vel gøre det i klassen: kedeligt morfar rock Køb en Testament eller en Megadeth t-shirt når du ankommer til koncerten i morgen, så går dine penge samtidig til et godt formål
millis Besvaret March 4, 2009 Rapporter Besvaret March 4, 2009 der ligger mange butikker i malmø. der ligger en side gade langs med "strøget" når du kommer fra trianglen og ind mod søstrene grene mm. den ligger på venstre hånd. et stykke nede af vejen. der ligger vidst en til på den vej.. kan desværre ikke huske hvad den hedder lige nu.
skallstorp Besvaret March 4, 2009 Rapporter Besvaret March 4, 2009 J,p Skulle jeg til J.P koncert ville jeg tage min "Ozzy for president" t-shirt på
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu