Don A Skrevet March 5, 2009 Rapporter Skrevet March 5, 2009 Er der er ikke en der kan svare mig på det her :) Hvis jeg nu køber en iPhone i sverige uden abbuneman ( kan ikke stave det :) ) Kan jeg så lægge dansk menu ind? for regner ikke med det ligger i den med æøå??
TDC Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Ja - iPhonen er (uanset abo - abj -abbonom -- kontrakt :) )født med: Language support Language support for English, French, German, Japanese, Dutch, Italian, Spanish, Portuguese, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish, Korean, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Russian, Polish, Turkish, and Ukrainian International keyboard and dictionary support for English (U.S.), English (UK), French (France), French (Canada), German, Japanese, Dutch, Italian, Spanish, Portuguese (Portugal), Portuguese (Brazil), Danish, Finnish, Norwegian, Swedish, Korean (no dictionary), Simplified Chinese, Traditional Chinese, Russian, Polish, Turkish, and Ukrainian Mere her iPhone Er der er ikke en der kan svare mig på det her :) Hvis jeg nu køber en iPhone i sverige uden abbuneman ( kan ikke stave det :) ) Kan jeg så lægge dansk menu ind? for regner ikke med det ligger i den med æøå??
Don A Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 oki lækkert.. Så ved du måske også om hvis man ex. køber en i Media markt så funker den med alle sim hvis den er uden abb.. Logisk sans siger mig at det gør den.. Men man ved jo aldrig,. har bare hørt så meget med det der telia..
TDC Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Det vil jeg gå udfra - Hvis MediaMarkt siger den er uden abonnement, så den jo ubundet fra noget som helst selskab. Jeg vil så lige tilføje at jeg endnu ikke har hørt om nogen der sælger iPhone uden at være bundet til Telia i Sverige. Der var nogen rygter på et tidspunkt at Mediamarkt ville gøre det i Tyskland, men om de fik lov, eller om det nogensinde kom til Sverige det kan jeg ikke svarer på.
Don A Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Det vil jeg gå udfra - Hvis MediaMarkt siger den er uden abonnement' date=' så den jo ubundet fra noget som helst selskab. Jeg vil så lige tilføje at jeg endnu ikke har hørt om nogen der sælger iPhone uden at være bundet til Telia i Sverige. Der var nogen rygter på et tidspunkt at Mediamarkt ville gøre det i Tyskland, men om de fik lov, eller om det nogensinde kom til Sverige det kan jeg ikke svarer på.[/quote'] Var der ude en tur idag og der stod der man kunne købe uden Abb.. Men er det er rigtig fik jeg jo så ikke lige spurgt om..
TDC Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 så tror jeg er ved at forstå den Det er nok en Telia Refill, som du så rigtig frygtet er bundet i hoved og den anden ende til Telias SIM kort. Men det findes der løsninger på iPhone jailbreak og SIM Unlock Men det er stadig en god pris - tror det bedste hvis du eller en kammerat kommer forbi england, så køb en 02 og unlock den fra der.
Don A Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 humm det er da tåbeligt,, Så selv om jeg betaler høj pris er den stædigvæk låst til telias net? Men det var nu også mere for at slippe for at jailbreak den. Giver det ikke bare problemer
TDC Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Det eneste problem jeg har med min 1. generations Jailbreaket og SIM unlocked er at man skal passe lidt på de par gange om året hvor der kommer en software opdatering fra Apple. Men nu har Sonofon/Telenor også fået love til at sælge den i Danmark, så vi kan håbe at det også gælder Sverige og presser prisen lidt ned. Jeg synes godt nok at Telia har presset den citroen rigeligt efterhånden.
Don A Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Men hvis man så køber det med refill i sverige. Og så betaaler de 100kr så man skal. Kan man så tage til DK og få den låst op lovligt. Så hvis den opdateres, så fucker den ikke op og låser sig selv igen?? Har du en eller ved du lidt om det.. ( mere hvis jeg skulle købe en og have bruge for lidt personligt hjælp )
TDC Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Nej - Telia i DK nægter at røre ved en iPhone der er købt i Sverige og omvendt. Tror nok der er en tråd her et sted med en der har prøvet. Og ja - vi kan nok godt finde nogen der ved lidt om det, hvis du skulle vælge at gøre det selv :)
Don A Besvaret March 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2009 Hvis man nu køber en så er LÅST til telia. Så beholder den man køber af jo abb.. Men kan man så gå ned i telia og få den låste op. eller kan man først det efter 6 månder mon??
Guest jxhab Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Hvis man nu køber en så er LÅST til telia. Så beholder den man køber af jo abb.. Men kan man så gå ned i telia og få den låste op. eller kan man først det efter 6 månder mon?? I DK kan du få den låst op med det samme, ved at du ringer til deres kundeservice.. Det koster dig 500 kr og så når er låst op så synkroniserer du bare med itunes og så kan du bruge alle simkort.. Jeg ved ikke hvad reglerne er i Sverige - men du kan godt købe en hos Telia i DK selvom du bor I sverige. Det gjorde jeg - inde hos Telia på amagerbrogade..
Don A Besvaret March 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2009 I DK kan du få den låst op med det samme, ved at du ringer til deres kundeservice.. Det koster dig 500 kr og så når er låst op så synkroniserer du bare med itunes og så kan du bruge alle simkort.. Jeg ved ikke hvad reglerne er i Sverige - men du kan godt købe en hos Telia i DK selvom du bor I sverige. Det gjorde jeg - inde hos Telia på amagerbrogade.. oki. Men vil nemlig ikke have telia. Har 3 og det er jo samme pris i DK/SE.. Ville købe en af en som har abb på den og så få den låst op..
homer132 Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 det ville være noget lettere hvis 3 snart tog sig sammen og fik en aftale med apple så de kunne sælge 3 med abonnement
hr.w Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 well - jeg tog den lange vej rundt om Telia - købet en iPhone, åd de 6 måneder med Telia - sagde skidtet op, og fik frigjort SIM-låsen ved en enkelt opringning til Telia, og I med mit gamle, danske 3-SIM kort. Eneste problem nu er, at det kun er i DK jeg 3G dækning & Internetadgang, medens jeg i Sverige skal roame (men den funktion har jeg nu default sat OFF :-)
Don A Besvaret March 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2009 well - jeg tog den lange vej rundt om Telia - købet en iPhone, åd de 6 måneder med Telia - sagde skidtet op, og fik frigjort SIM-låsen ved en enkelt opringning til Telia, og I med mit gamle, danske 3-SIM kort. Eneste problem nu er, at det kun er i DK jeg 3G dækning & Internetadgang, medens jeg i Sverige skal roame (men den funktion har jeg nu default sat OFF :-) Så skal man jo så bare vente 6 månder med at bruge den.. Ellers kan det jo godt blive dyrt med deres udeland priser
homer132 Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 well - jeg tog den lange vej rundt om Telia - købet en iPhone, åd de 6 måneder med Telia - sagde skidtet op, og fik frigjort SIM-låsen ved en enkelt opringning til Telia, og I med mit gamle, danske 3-SIM kort. Eneste problem nu er, at det kun er i DK jeg 3G dækning & Internetadgang, medens jeg i Sverige skal roame (men den funktion har jeg nu default sat OFF :-) sikker på du roamer i Sverige? får også roaming iconet på min mobil, men har da stadig 3g dækning og internetadgang til dk priser så længe jeg er på 3's net her i Sverige (har ikke oplevet ikke at være på 3's net)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu