Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvad sker der med parkeringsboeder tilsendt med posten? Var paa gustav adolfs torg hvor jeg holdt til siden ( bus stopsted) i 26 sek. derefter saa koerte jeg igen da jeg kunne se en P.vagt. jeg fik et vigtig phone-kald og Jeg var hele tiden i bilen. en uge senere modtog jeg en P.boede med posten?? Er det muligt? Skal man betale eller kan man klage? Kan man bevise noget eller er det paasatnd mod paastand? er klage over P.boeder ligesaa umulig i SE som i DK?? Den er sgu paa 700SEK!! Har I erfaring med det?? //Ahmad:mad:

Besvaret

Har ingen erfaring med det men ville 100% sikkert klage. Kan ikke huske hvordan reglerne er for standsning i buslomme? Men som minimum vil jeg mene at p-vagten skal overgive bøden til dig før den er gyldig.

Besvaret
Jeg troede ikke de mennesker havde venner..... :D:D
HÆHÆ ......Anyway hun syntes det lød meget mærkeligt....og havde ik hørt om nogle der havde fået en bøde sådan før. Og ville også selv klage over det. Men det er sikkert Malmö kommune, og hun kender ik helt deres regler :) Så god luck, du bliver efterhånden en haj til det med de klager :D
Besvaret

Den er kommet ind med posten idag, selve boeden (700SEK), et udskrift fra "infotorg" om min bil med div oplysninger om mig. (Der staar endda sgu ogsaa hvor meget jeg skylder paa bilen endnu!!!) Og et "krydse" brev hvor de har krydset udefor "Foeraren vagrade ta emot P-anmaerkningen." Jeg har ringet til dem paa det nr i brevet og blev stillet om til en chef, som tog boede nummeret og saa sagde han at han vil tale med den paagaelende P-vagt og han vil ringe tilbage til mig ....... To be continued.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...