MKE Skrevet March 11, 2009 Rapporter Skrevet March 11, 2009 Jeg har et PC-bord, som jeg har fået brugt, som ved flytning fik bordpladen højere op. Stedet på bordet, hvor jeg får bordpladen til, at gå højere op, er "speederen", som vist på billedet - i den røde firkant. Bordpladen har jeg selv fået til, at gå "helt" op, men kan ikke få den til, at gå ned... "Speederen" kan kun trykkes ned - dvs. den kan ikke bevæges til siden. Hvad før jeg..? På forhånd tak. Michael
Olsen221 Besvaret March 12, 2009 Rapporter Besvaret March 12, 2009 Tja, jeg ville finde ud af hvilken motor der driver skidtet og så kontakte producenten... evt. finde en vejledning på nettet. Hvis knapen kun kan trykkes ned så skal bordpladen som regel enten helt op inden det kan komme ned igen eller man skal holde knappen inde i en vis periode men bordpladen er i højeste position.
MKE Besvaret March 12, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 12, 2009 Hmm... Tja, jeg ville finde ud af hvilken motor der driver skidtet og så kontakte producenten... evt. finde en vejledning på nettet. Hvis knapen kun kan trykkes ned så skal bordpladen som regel enten helt op inden det kan komme ned igen eller man skal holde knappen inde i en vis periode men bordpladen er i højeste position. Vedr. producent står der, "Danfurniture" på bagsiden af bordpladen, og det firma eksisterer åbenbart ikke mere. Bordpladen er fremstillet i år 2000, og jeg fik bordet i år 05 eller 06. Mht. at holde knappen inde i en vis periode, så gør det heller ingen forskel desværre... Jeg står stadig med problemet...
hr.w Besvaret March 13, 2009 Rapporter Besvaret March 13, 2009 Du får lige essensen af mit bord(med LINAK kontrolboks CBD4)s vejledning: "Nulstilling: Tryk på (ned) knappen indtil bordet er i bundposition. Slip knappen. Vent 2 sek, Tryk på (ned) knappen (hold den inde hele tiden). Bordet vil nu justere sig ned/op i små bevægelser (ca. 4-6-sek). Slip knappen. Tryk på (op) knappen og kør bordet 10 cm op. Herefter justeres bordet til bundposition. Bordet er nu nulstillet." Der står yderligere, at hvis bordet kan køre helt op, eller kun vil køre ned, elller stopper - ja så skal man foretage en nulstilling. Der må være nogle flere oplysninger på det bord (fx. om den kontrolbox (bordpedal)) - eller kan vi jo lave denne tråd om til "Vis min din manual, så må du se min" :-)
MKE Besvaret March 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 13, 2009 Du får lige essensen af mit bord(med LINAK kontrolboks CBD4)s vejledning: Desværre er mit bord kun med én knap / speeder, som kan trykkes ned med foden. Og bordet er lavet af, "Danfurniture", som ikke eksisterer mere... Og mit bord bord "kører på luft under højt tryk"...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu