Pendleren Skrevet March 27, 2009 Rapporter Skrevet March 27, 2009 Har kigget på denne maskine og synes den køre SUPER FEDT, men hvad MENER MC folket om denne herlighed? Er det en god cykel? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zzr1400%2006.htm
MC Manden Besvaret March 27, 2009 Rapporter Besvaret March 27, 2009 ....... men hvad MENER MC folket om denne herlighed? Er det en god cykel? Du kommer til at definere "god cykel"... Hvad skal du bruge den til ? Den er god til at køre langt på.... den er ikke god til bane.... Den er god til at køre hurtigt lige ud... den er ikke super fed inde i byen... Kvaliteten er sikkert helt ok...
ARN Besvaret March 28, 2009 Rapporter Besvaret March 28, 2009 Pendler dagligt på BMW R1200RT, men kan helt sikkert ikke følge med Palle på banen ;-) Totalt kører jeg 30-35.000 årligt og har endnu ikke fundet bedre alternativ. Men som sagt - kommer jo helt an på, hvad cyklen skal bruges til. Uanset hvad du vælger så god fornøjelse.
Fagerland Besvaret March 28, 2009 Rapporter Besvaret March 28, 2009 Hvis det er den du kan lide, then go for it. Du har prøvet den, og håber jeg, prøvet et par andre i den klasse. Den står ikke øverst på min liste, men jeg mener bestemt den er fed:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu