Fagerland Skrevet March 29, 2009 Rapporter Skrevet March 29, 2009 Jeg har købt 4 stk fælge, men de befinder sig tæt på Frankfurt, jep det er i tyskland :th2: Hvem skal man bruge til transport af disse? Leman, Blue Water, Danske fragtmænd osv. Jeg kunne ringe rundt til dem alle, men vil lige høre om, at der er nogle herinde, som har benyttede sig fragt. De skal bare til Danmark. Sønderjylland er helt fint. Mvh Martin
EBL Besvaret March 29, 2009 Rapporter Besvaret March 29, 2009 Jeg har købt 4 stk fælge, men de befinder sig tæt på Frankfurt, jep det er i tyskland :th2: Hvem skal man bruge til transport af disse? Leman, Blue Water, Danske fragtmænd osv. Jeg kunne ringe rundt til dem alle, men vil lige høre om, at der er nogle herinde, som har benyttede sig fragt. De skal bare til Danmark. Sønderjylland er helt fint. Mvh Martin Hvorfor bruger du ikke bare en af de sædvanlige internationale transportfirmaer DHL, UPS...o.s.v ? Er det prisen?
Fagerland Besvaret March 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2009 Jeg skrev i min tekst efter de forskellige navne "osv.". Så de var i tankerne. Men det er ren uvidenhed fra min side af, så kom endelig med forslag.
Rikke Rost Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Jeg ville klart vælge Deutsche Post..... Klart de billigste til .dk
dkrath Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Jeg ville klart vælge Deutsche Post..... Klart de billigste til .dk Enig, Deutsche Post/DHL...
Marraffay Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Jeg kan MÅSKE gøre det billigere... Fortæl mig lige hvormange kolli samt kg du skal have fragtet fra og til så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.
Fagerland Besvaret March 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2009 Jeg har fået et pris på 110 Euro fra UPS og 135 fra Deutschen Post. Så det er vel ok:scared:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu