Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der har erfaringer med sådan en fætter ? - Påtænker mig at få en monteret i min nye bil, men syns markedet er lidt uoverskueligt. Sirius, gennem Falck Sverige skal have 2076 sek om året inkl alt - det er jo ikke så galt igen. Men der findes også andre firmaer, hvor man køber enheden selv for omkring 2000-3000 sek, og så betaler man et års abn på en 350-500 sek. Så kan man vælge løsninger, hvor man selv får en SMS, og skal anmelde evt. tyveri til politiet. Eller hos Falck, hvor de klare det hele. Kontakter dig asap, og forhøre sig - herefter kontakter de politiet og hjælper dem med at finde bilen. Alle løsninger har geo-fence self. og alle er mere eller mindre SMS baseret - udover falck (sirius) som fungerer lidt lige som din alarm på dit hus.

Besvaret

Se det er også en pris i sig selv - 4200 sek - simkort, er gratis at få jo. www.microtracker.dk - er en billigere løsning, som kan det samme. Men den sender kun gps koordinater, hvilket er ubrugeligt, hvis man er på restaurant f.eks eller ikke i nærheden af en computer. Der er dit forslag bedre. Skal dog bruge en person til at installere den for mig - roder ikke ved min nye bil selv hehe.

Besvaret
Ved du/I om man kobler sådan en fætter til bilens batteri' date=' eller skal man tage devicen ud af bilen for at lade/skifte batteri fra tid til anden?[/quote'] De modeller jeg har set på, kan kobles til bilens batteri, så den får fast strøm - og selv om tyven frakobler batteriet, så overlever trackeren stadig 48 timer på internt batteri. Microtracker er dog lidt....skod hvad angå geofence - 1 km afstand er sq for meget, før der sker noget. Vil ikke have mere end 50 m max.......skal have hurtig besked om bilen er stjålet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...