Juliana Skrevet April 2, 2009 Rapporter Skrevet April 2, 2009 Er mor til en pige på lidt over 5 år og er på barsel med min søn på ca. 1 måned. er det rigtigt at man risikerer at vente lang tid på en plads? Nu skal jeg være på barsel i 9 måneder mere. Ved godt at den store så (hvis vi er så heldige at få plads) kan gå max. 15 om ugen. :(
Miss W Besvaret April 2, 2009 Rapporter Besvaret April 2, 2009 Er mor til en pige på lidt over 5 år og er på barsel med min søn på ca. 1 måned. er det rigtigt at man risikerer at vente lang tid på en plads? Nu skal jeg være på barsel i 9 måneder mere. Ved godt at den store så (hvis vi er så heldige at få plads) kan gå max. 15 om ugen. :( Hej Juliana, Ventetiderne er, vil jeg mene, værre nogle steder end andre. Jeg tror problemet er størst i Malmö, men også i Trelleborg hvor jeg selv bor, er der ventetid. Der er ret så meget babyboom for tiden. :) Derudover skal jeg lige gøre dig opmærksom på at du ikke kan få din lille søn i dagis, før han er minimum 1 år gammel. Så hvis du skal begynde job igen om ni måneder er det et faktum du lige må have med i planlægningen også. Held og lykke med det hele, Winnie
skallstorp Besvaret April 2, 2009 Rapporter Besvaret April 2, 2009 Särlig plads Spörgsmålet er om du skal have en alm plads til den store. Måske skal du lige checke hvordan det ser ud. Er mor til en pige på lidt over 5 år og er på barsel med min søn på ca. 1 måned. er det rigtigt at man risikerer at vente lang tid på en plads? Nu skal jeg være på barsel i 9 måneder mere. Ved godt at den store så (hvis vi er så heldige at få plads) kan gå max. 15 om ugen. :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu