Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har erfaringer med bmw 335iA mht. Chiptuning, ny udstødning m.m.? Har læst lidt om Vishnu, men kan ikke finde noget i sverige/danmark... Har også læst lidt om bmw's eget nye tuningsæt, men det gav vist ikke mange ekstra HK. Kan automatgearkassen i sådan en bil overhovedet klare mere end de 306 heste den i forvejen har?

Guest Trinity
Besvaret

Kig du nærmere på en Black Box fra Racing Dynamics... Kan jeg anbefale... Giver dig 385 hk og 550 nm... Mig bekendt er der ingen problemer med denne box og automatgearkassen på bilen. Mener prislejet for sådan en ligger på omkring DKK 25.000:- + montering. Mere info her: http://www.racing-dynamics.net

Besvaret
Er der nogen der har erfaringer med bmw 335iA mht. Chiptuning, ny udstødning m.m.? Har læst lidt om Vishnu, men kan ikke finde noget i sverige/danmark... Har også læst lidt om bmw's eget nye tuningsæt, men det gav vist ikke mange ekstra HK. Kan automatgearkassen i sådan en bil overhovedet klare mere end de 306 heste den i forvejen har?
1. Vishnu er ok, han har Canbus så du update din piggy via labtop 2. BMW er crap og dyrt! 3. JA.... din AT kan holde! 4. Kast dine RunFlat ud og købe nogle gode dæk + en god undervogn. 5. Skift dine downpibes. Vil du vide mere??? Send mig en PM...
Besvaret
1. Vishnu er ok, han har Canbus så du update din piggy via labtop 2. BMW er crap og dyrt!
Nu ikke så sur, Mulle. :p Hvilke issues har du haft med din 335'er?
3. JA.... din AT kan holde!
Hvilket moment er tomatkassen i en 335i spec'et til?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...