Datski_kille Skrevet April 20, 2009 Rapporter Skrevet April 20, 2009 Til almen orientering kan jeg fortælle at der i Östergatan nr. ca. 10-12 er en aldeles glimrende bager (Livs) med brød der lever op til danske mavers kvallitetssans :-) Priserne er latterlige (8-10 kr. for et franskbrød) og brødet altid nybagt. Kan kun anbefale stedet.
Guest Mogens Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Super, tak....det må jeg prøve Klap hesten idag - og det er sikkert Ambrosia på Östra Tullgatan 5, han mener. De har lukket lørdag/søndag...
dannemare Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 "Bagere der holder lukket lørdag/søndag" = ":rolleye:"
TDC Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Tror han mener Östergatan i Trelleborg qua hvilke forum, der er postet i.
Vicksen Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Klap hesten idag - og det er sikkert Ambrosia på Östra Tullgatan 5' date=' han mener. De har lukket lørdag/søndag...[/quote'] Jeg tror nu nærmere, at der menes Östergatan i Trelleborg, eftersom trådstarter er bosat dér
Vicksen Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Tror han mener Östergatan i Trelleborg qua hvilke forum' date=' der er postet i.[/quote'] He, he, he...Der var du hurtigere end mig :)
BS Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Til almen orientering kan jeg fortælle at der i Östergatan nr. ca. 10-12 er en aldeles glimrende bager (Livs) med brød der lever op til danske mavers kvallitetssans :-) Priserne er latterlige (8-10 kr. for et franskbrød) og brødet altid nybagt. Kan kun anbefale stedet. Det skal da lige prøves en dag. Kan de også finde ud af at lave wienerbrød?
Guest Mogens Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 Tror han mener Östergatan i Trelleborg qua hvilke forum, der er postet i. Ja, dén var sgu for dum. Beklager Jeg endte nede på Köpenhamnsgatan, og det er ikke værd at skrive om
Datski_kille Besvaret May 3, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2009 Der bor en bager Winerbrød er ikke deres stærke side. Ikke at de ikke har noget der kan erstatte, meeeen der er langt igen. Det er ikke danskere der har stedet, men brødet fejler ikke noget. Og ja - Det er nautrligvis i verdensbyen Trelleborg, der her er tale om.:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu