Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Skal se på en ejendom i Bunkeflo..... På Google Earth ser det ud som om man kan køre fra til højre i betalingsanlægget..... er det rigtigt - så sparer man jo et stykke vej. mvh Henrik NB: Gælder det også for returrejsen.

Besvaret
Hejsa Skal se på en ejendom i Bunkeflo..... På Google Earth ser det ud som om man kan køre fra til højre i betalingsanlægget..... er det rigtigt - så sparer man jo et stykke vej. mvh Henrik NB: Gælder det også for returrejsen.
Det kan du ikke :)
Besvaret

he he - nej det havde været for nemt. Det er servicevej til broen. Men det tager 4-5 min fra Bunkeflo Strand til broen ad den lovlig vej, så det er ikke noget der vælter læsset

Besvaret

Takker for svaret.....meeennn

he he - nej det havde været for nemt. Det er servicevej til broen. Men det tager 4-5 min fra Bunkeflo Strand til broen ad den lovlig vej' date=' så det er ikke noget der vælter læsset[/quote'] 5 min. - d.v.s 10 min. om dagen = ca 37 timer om året = en uges ferie..... Elsker genveje :th2: ..... og ferie og fritid.......:D
Besvaret
5 min. - d.v.s 10 min. om dagen = ca 37 timer om året = en uges ferie..... Elsker genveje :th2: ..... og ferie og fritid.......:D
Hvis det er din normale måde at vurdere tid, burde du vel nærmest finde en bolig som lå maks. 100 m fra dit arbejde.
Besvaret
Vi er glade for at man ikke kan køre den vej - så er der det mindre belastende trafik gennem byen i nærheden af hvor vi bor - :rolleyes:
  • 3 weeks later...
Besvaret

Hej I gamle dage, da vi flyttede til Sverige, var der bare en bom ved denne "servicevej" og når man kørte hen til bommen, gik den op automatisk og vupti, så var vi ned på vejen der gik under broen. Der var godt nok et par emsige toldere der jagtede os engang imellem, men det gik da fint i 2 års tid:-) Efter det blev der opsat en gitterlåge (som ikke åbner automatisk). En del af forliget, da man byggede broen, var at det ikke måtte være muligt at køre direkte ned på vejen der går gennem Bunkeflostrand, så det er nok ønsketænkning at der nogensinde bliver åbnet for trafik den vej.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...