Nenad Skrevet May 21, 2009 Rapporter Skrevet May 21, 2009 Hejsa Jeg har hørt om biler der ikke vil starte pga. kulde, men min vil ikke starte hvis det er varmt. Min passat 2007 2.0 tfsi vil ikke starte når jeg trykker nøglen ind de første 2-3 gange. Den ryger op til 1200 omdrejninger og bliver der 1-2 sekunder og derefter slukker den. Det gør den 2-3 gange og derefter er alt ok. Jeg har prøvet at give gas ved opstart men det hjælper ikke meget, den ryger op på hører antal omdrejninger og derefter slukker den. Jeg har bestilt tid på mandag, men er spændt på hvad det kan være, jeg vil gætte på en justering af en eller anden slags. Hvad tror I? På forhånd tak Nenad
7eren Besvaret May 23, 2009 Rapporter Besvaret May 23, 2009 Jeg tror at det er en fejl der er opstået efter det er blevet varmt, og du forbinder det så med den højere temperatur. Men jeg tror ikk det har noget med vejret at gøre. Alternativt kan du afprøve din teori, ved at køre langt nordpå.
Emmi Besvaret May 23, 2009 Rapporter Besvaret May 23, 2009 jeg havde næsten samme problem godt nok var bilen fra 96, men fejlen var bezin pumpen som slog fra når den blev varm.. men tror sku ikke det det samme hos dig, især når bilen er så ny;)
dannemare Besvaret May 24, 2009 Rapporter Besvaret May 24, 2009 Min passat 2007 2.0 tfsi vil ikke starte når jeg trykker nøglen ind de første 2-3 gange. Den ryger op til 1200 omdrejninger og bliver der 1-2 sekunder og derefter slukker den. Det gør den 2-3 gange og derefter er alt ok. Jeg har prøvet at give gas ved opstart men det hjælper ikke meget, den ryger op på hører antal omdrejninger og derefter slukker den. MAF'en måske?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu