Basse Skrevet May 21, 2009 Rapporter Skrevet May 21, 2009 Nogen der ved hvor man kan købe en nyere end år 2003 til PCM 2.0 ? - Porsche i HBG vil have 5700 sek, fordi de mener de skal opgraderer systemet til version 2.1 - som formentlig indeholder DVD. De nægter at sælge en ældre version til mig :( Der må da være en upgrade senere end 2003 - som passer til det system. Jeg er ikke intresseret i brugte CD'ere - for store chancer for ridser og fejl syns jeg.
Guest Mogens Besvaret May 21, 2009 Rapporter Besvaret May 21, 2009 Nogen der ved hvor man kan købe en nyere end år 2003 til PCM 2.0 ? - Jeg har købt hele Europa til det originale navigationsanlæg i min Porsche hér: www.navicd24.de Det firma kan jeg varmt anbefale - funker perfekt. Mail dem gerne, hvis du ikke finder noget på deres web - eller mangler råd og vejledning.
Basse Besvaret May 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 21, 2009 Jeg har købt hele Europa til det originale navigationsanlæg i min Porsche hér: www.navicd24.de Det firma kan jeg varmt anbefale - funker perfekt. Mail dem gerne, hvis du ikke finder noget på deres web - eller mangler råd og vejledning. meh det er jo på tysk, fatter hat af tysk - Og kan også se jeg skal tjekke hvilken pcm jeg egentlig har - CDen i bilen, er en ja CD - alle andre snakker om DVD til pcm 2.
Don A Besvaret May 21, 2009 Rapporter Besvaret May 21, 2009 meh det er jo på tysk, fatter hat af tysk - Og kan også se jeg skal tjekke hvilken pcm jeg egentlig har - CDen i bilen, er en ja CD - alle andre snakker om DVD til pcm 2. vupti nu på dansk http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=da&js=n&u=www.navicd24.de&sl=de&tl=da&history_state0= Dog sikkert med undtagelser
Sali1987 Besvaret May 21, 2009 Rapporter Besvaret May 21, 2009 Skriv evt PM til mig. ;) Men her - 50$ er ikke galt. http://navigationdisk.eu/?p=516
Basse Besvaret May 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 21, 2009 Skriv evt PM til mig. ;) Men her - 50$ er ikke galt. http://navigationdisk.eu/?p=516 Billigt - men det er vidst ikke originalt ? på dem jeg har nu er SE,DK på samme disk - hvilket jeg har brug for hehe. Måske fordi jeg kun har norden - må lige tjekke helt op.
Guest Mogens Besvaret May 24, 2009 Rapporter Besvaret May 24, 2009 ...men det er jo på tysk, fatter hat af tysk. Og kan også se jeg skal tjekke hvilken pcm jeg egentlig har - CDen i bilen, er en ja CD - alle andre snakker om DVD til pcm 2. DVD-navi i tyske biler startede omkring år 2003. Billigt - men det er vidst ikke originalt ? på dem jeg har nu er SE,DK på samme disk - hvilket jeg har brug for hehe. Måske fordi jeg kun har norden - må lige tjekke helt op. Jeg har af naturlige årsager CD'er (som sagt hele Europa) og een af CD'erne dækker hele Norden/Skandinavien ;)
Basse Besvaret May 24, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 24, 2009 DVD-navi i tyske biler startede omkring år 2003. Jeg har af naturlige årsager CD'er (som sagt hele Europa) og een af CD'erne dækker hele Norden/Skandinavien ;) Tjekkede op her i weekenden - det er en CD jeg har i - som matcher software version 3.0. Og CDen der sidder i, er som du også skrev Norden/skandinavien. CD 5 tror jeg det er. Har ikke de andre. Men det er lidt underligt - min bil er fra 2005, og så bruger den stadig CD :( Men den er godt nok hurtig til at finde vej. Dog er opdateringer næsten umulige at få fat i. Mogens, ved du om opgradering til PCM 2.1 inkludere opgradering til DVD ? eller er det bare software ? til MP3 og den slags ?
Guest Mogens Besvaret May 24, 2009 Rapporter Besvaret May 24, 2009 Mogens, ved du om opgradering til PCM 2.1 inkludere opgradering til DVD ? eller er det bare software ? til MP3 og den slags ? Kender intet til det. Måske REMS gør det?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu