Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle. Jeg har idag været og kikke på et hus, Et hus fra 50érne (såvidt jeg husker og kunne se indvendigt).... Hvordan er priserne osv når det angår huskøb herovre? Svinger de meget udfra vurderingen altså +/-? - Det er vurderet relativt højt, da der er mange muligheder.... Men der er en hel del som der skal gøres ved det... Jeg er nysgerrig, bor pt til leje og vil have fast ejendom, har fast job, fornufitg indkomst og kan stille med små 10% selv (hvis det går til "prisen")... Men mest af alt, hvad har i hørt? - Renoveringsobjekt, mange kvm.... Hvad vil i tro? - Vil det gå op eller ned i pris? Jeg kan ikke helt finde ud af det, grubler... Nå nu har jeg kastet den ud i "æteren" - btw, hvis nogen har læst mine andre tråde så er passatén solgt........ Mvh Lindedk

Besvaret

Er det det her hus? http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/431562 Prisen er nok meget rimelig - måske er der 200k at handle ned i pris. Men så skal du kaste godt mange penge i renovering, og med det, så vil du have et godt hus (ser ud til at være god kvalitet på billederne - men er jo ikke let at sige uden at have set det) og med en super placering i Helsingborg, på en, efter svenske byforhold, stor grund. Med det lidt triste udseende er det nok ikke det hus der er stryger først - så vil tro du kan høvle lidt af prisen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...