Rikke Rost Skrevet May 28, 2009 Rapporter Skrevet May 28, 2009 Nogen der skal derover at kigge nogen af dagene???
Kress & Betina Besvaret May 28, 2009 Rapporter Besvaret May 28, 2009 Ja mon ikk det blir til et visit :D "Flyver" du derover ??;)
Rikke Rost Besvaret May 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 28, 2009 Jeg ved det ikke endnu......
Guest Mogens Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 Jeg ved det ikke endnu...... Bilen skal kunne leve op til reglerne: http://vmax.dk/article/32056 Alle vil med til DHB - også SKAT og Statens Bilinspektion Til alle medarbejdere, leverandører, gæster, udstillere og deltagere til DHB/Danmarks Hurtigste Bil 2009: ”Vi er blevet gjort bekendt med, at SKAT, Sydøstjyllands Politi og Bil-Inspektionen i år har DHB som fokusområde i lighed med den indsats, de tidligere har udført fx på Harley-træffet i Fredericia i 2008. Det betyder, at disse myndigheder vil være tilstede ved indgangene og på pladsen til DHB mellem deltagere, publikum og andre. Deres indsats er målrettet ”konstruktive ændringer” – herunder korrekt afgiftsregistrering/betaling, skattetilgodehavender og andre ulovligheder. SKAT tjekker også boder, udstillere, mv. Inspektionen har altså ingen betydning for alle besøgende, der har orden i papirerne. Vi ønsker alle et godt DHB”. Med venlig hilsen Benjamin Media /Vmax/DHB
Rikke Rost Besvaret May 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2009 Nu skal jeg ikke deltage....:) Bare over at kigge. Men jeg ved ikke om jeg gider...
Basse Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 Heh og pludselig faldt deltager antallet med 90% hehe
Rikke Rost Besvaret May 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2009 Ja og det er egentlig ret fedt..... Jeg kan godt li at det er dk's hurtigste LOVLIGE bil....:)
Kress & Betina Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 Er det ikk lukket område hvor de regler ikk gælder ? Men udenfor hegnet, på vej til og fra de kan hapse folk ?? -Kress...
Basse Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 netop, så de står jo før indgangen sikkert og hapser biler :-) Plus at hvis de har plader på, så kan de også tage dem på området - hvis de ikke har betalt afgift som de burde mv sikkert.
dannemare Besvaret May 29, 2009 Rapporter Besvaret May 29, 2009 Jeg havde OPC'en med på Sindal Flyveplads (http://402meter.dk) den 16. april (mener jeg det var), bare lige for at prøve. Vi var alligevel kun 25 minutters kørsel derfra, i mine forældres sommerhus. Nå men "bilens tid" blev 14,6. Så langt, så godt (en ganske hæderlig tid for bilen, og så var det endda uden at "launche" bilen - dvs. igangsættelse skete ved omkring 1500 rpm). Men dertil skal jo så lige lægges min reaktionstid: 0,93 sek Damn, det lysgejl skiftede til grønt hurtigere end jeg kunne nå at sige bøh. Dvs. i alt 15,53, men jeg kan forstå på folk, at man med lidt øvelse "forholdvis nemt" kan komme ned omkring 0,2-0,3 sek i reaktionstid, og med sådan en reaktionstid holder den bette bil sig i 14 sek-intervallet, hvilket er flot. Det var dog formentligt både første og sidste gang, jeg prøver det. Synes egentligt ikke, det var så vildt spændende, og der var ufatteligt meget ventetid, så jeg kørte faktisk derfra, straks efter jeg havde kørt blot en enkelt gang. Holder mig til trackdays. :th2: Men hvis ikke det lige var fordi, der er så langt til Vandel, kunne jeg nok godt lokkes med som tilskuer til DHB for en eftermiddag. Det er helt fedt at se (og høre!) de voldsomme 1000+ hestes amerikanere køre.
dkrath Besvaret May 30, 2009 Rapporter Besvaret May 30, 2009 Jeg vil blot sige god tur derover. Der er rigtig meget fornuftigt at kigge på derovre i år og jeg tænker ikke kun på biler :th2:! Jeg kommer desværre ikke afsted (igen) i år. MEEEEN og det er et STORT MEN! Jeg mener GATEBIL ligger lige oveni DHB og det er da vidst en 10 gange federe oplevelse.
Don A Besvaret May 30, 2009 Rapporter Besvaret May 30, 2009 Jeg vil blot sige god tur derover. Der er rigtig meget fornuftigt at kigge på derovre i år og jeg tænker ikke kun på biler :th2:! Jeg kommer desværre ikke afsted (igen) i år. MEEEEN og det er et STORT MEN! Jeg mener GATEBIL ligger lige oveni DHB og det er da vidst en 10 gange federe oplevelse. og hvilken en er så den man skal se?? eller er det det samme bare over mange omgange, Terminliste 2009: - Gatebil OnIce, Hunderfossen - 7.februar - Gatebil Messe, Lillestrøm - 6-8.mars (sammen med MC 2009) - Gatebil Festival, Rudskogen (!) - 29-31.mai - Gatebil Festival, Mantorp - 26-28.juni - Gatebil Festival, Våler (!) - 10-12.juli - Gatebil Treff, Kristiansand - 15.august - Gatebil Treff, Rudskogen - 12.september
Rikke Rost Besvaret May 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 30, 2009 Den ligger i den her weekend og der er gang i den på Rudskogen..... DHB er først i næste weekend såvidt jeg er orienteret.....;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu