lovebuine Skrevet June 5, 2009 Rapporter Skrevet June 5, 2009 overskriften siger næsten det hele, har Viasat og har kigget tv oversigter igennem, kan ikke se nogen kanaler vil sende den, er der nogen der ved noget?
fdhin Besvaret June 5, 2009 Rapporter Besvaret June 5, 2009 Eurosport sender damefinale lørdag kl 14:30. Herrefinalen søndag samme tid. Jeg får den via min kanalpakke hos Comhem.
Guest Mogens Besvaret June 6, 2009 Rapporter Besvaret June 6, 2009 Eurosport sender damefinale lørdag kl 14:30. Herrefinalen søndag samme tid. Jeg får den via min kanalpakke hos Comhem. Jep - endda på Eurosport HD. Som at være der selv ;)
ClausN Besvaret June 6, 2009 Rapporter Besvaret June 6, 2009 overskriften siger næsten det hele' date=' har Viasat og har kigget tv oversigter igennem, kan ikke se nogen kanaler vil sende den, er der nogen der ved noget?[/quote'] Torsdag sagde de på SVT sporten, at hvis Robin Söderling gik i finalen visser SVT selvfølge finalen. Så udover de øvrig svar, så viser SVT også kampen. Om det bliver på 1 eller 2'eren ved jeg ikke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu