Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle sammen :-) Jeg sidder og har den største lyst til softice, og den skal være grande!! :laugh: Kan man nogle steder her i malmø få noget der minder om dem man kan få på strandvejen eller i dragør? Jeg håber at I kan hjælpe, jeg vil have stor softice nu:th2: -Dorthe

Besvaret
Jeg sidder og har den største lyst til softice, og den skal være grande!! :laugh:
Kan du ikke bare gå ned i den nærmeste glasskiosk og købe den største mjukglass de har, og hvis du så ikke er mæt kan du jo bare bestille en til, på denne måde får du også muligheden for at vælge forskellige slags drys, alt afhængig af hvor mange du kan rumme....
Besvaret
Kan du ikke bare gå ned i den nærmeste glasskiosk og købe den største mjukglass de har' date=' og hvis du så ikke er mæt kan du jo bare bestille en til, på denne måde får du også muligheden for at vælge forskellige slags drys, alt afhængig af hvor mange du kan rumme....[/quote'] NIX, det er slet slet ikke den samme glæde jeg får som når jeg får stukket den største softice i hånden...men ok, det med dryssen...hmmmm...det var da et godt argument :laugh:
Besvaret
Har været der' date=' og ja, isen er skam god, mener dog ikke jeg så nogen muligheder for mjukglass...?[/quote'] Syntes heller ikke at kunne huske at have set sådan noget ... medmindre man kan "få en tur på ismaskinen", hvor isen jo næsten ligner mjukglass, når den kommer ud :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...