Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

kompressor starter op de rør der går ind i bilen er is kolde men der kommer kun lungen luft ud den er blevet fyld op få ca. ½ år siden men er jo først nu man skulle bruge det kolde luft bruger den også om vinter men der kommer ikke koldt luft ud ???

Besvaret
kompressor starter op de rør der går ind i bilen er is kolde men der kommer kun lungen luft ud den er blevet fyld op få ca. ½ år siden men er jo først nu man skulle bruge det kolde luft bruger den også om vinter men der kommer ikke koldt luft ud ???
Svært at sige, men det er ikke helt ualmindeligt på Corsa OPC/VXR, at dens aircon pipes kan flække (som i billedet nedenunder), så hvis en Meriva evt. deler samme dårlige aircon-konstruktion, kunne det jo være det. Bare et gæt, men det er da i hvert fald hurtigt lige selv at tjekke. IMGP0652Small.jpg
Besvaret
Svært at sige' date=' men det er ikke helt ualmindeligt på Corsa OPC/VXR, at dens aircon pipes kan flække (som i billedet nedenunder), så hvis en Meriva evt. deler samme dårlige aircon-konstruktion, [i']kunne det jo være det. Bare et gæt, men det er da i hvert fald hurtigt lige selv at tjekke. IMGP0652Small.jpg
det er vel ikke din opel der allerede ser sådan ud? men hvis rörene var knäkket ville de rör der går ind i kabinen nok ikke väre kolde.. jeg har en vw touran og jeg har nogle gange ikke varme i den ene side kun.. og det er nogle små elektriske spjäld der sidder og skal åbne og lukke alt efter om det er kold eller varm luft der skal ud i kabinen .. nok närmere såden noget der er galt
Besvaret
det er vel ikke din opel der allerede ser sådan ud? men hvis rörene var knäkket ville de rör der går ind i kabinen nok ikke väre kolde.. jeg har en vw touran og jeg har nogle gange ikke varme i den ene side kun.. og det er nogle små elektriske spjäld der sidder og skal åbne og lukke alt efter om det er kold eller varm luft der skal ud i kabinen .. nok närmere såden noget der er galt
nu ved jeg ikke lige hvor de små elektriske spjäld er henne så jeg må nok bide i de sure æbel og køre den på væksted :sick::thumbdown

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...