thomas16v Skrevet July 25, 2009 Rapporter Skrevet July 25, 2009 kompressor starter op de rør der går ind i bilen er is kolde men der kommer kun lungen luft ud den er blevet fyld op få ca. ½ år siden men er jo først nu man skulle bruge det kolde luft bruger den også om vinter men der kommer ikke koldt luft ud ???
dannemare Besvaret July 25, 2009 Rapporter Besvaret July 25, 2009 kompressor starter op de rør der går ind i bilen er is kolde men der kommer kun lungen luft ud den er blevet fyld op få ca. ½ år siden men er jo først nu man skulle bruge det kolde luft bruger den også om vinter men der kommer ikke koldt luft ud ??? Svært at sige, men det er ikke helt ualmindeligt på Corsa OPC/VXR, at dens aircon pipes kan flække (som i billedet nedenunder), så hvis en Meriva evt. deler samme dårlige aircon-konstruktion, kunne det jo være det. Bare et gæt, men det er da i hvert fald hurtigt lige selv at tjekke.
michael k Besvaret July 26, 2009 Rapporter Besvaret July 26, 2009 Svært at sige' date=' men det er ikke helt ualmindeligt på Corsa OPC/VXR, at dens aircon pipes kan flække (som i billedet nedenunder), så hvis en Meriva evt. deler samme dårlige aircon-konstruktion, [i']kunne det jo være det. Bare et gæt, men det er da i hvert fald hurtigt lige selv at tjekke. det er vel ikke din opel der allerede ser sådan ud? men hvis rörene var knäkket ville de rör der går ind i kabinen nok ikke väre kolde.. jeg har en vw touran og jeg har nogle gange ikke varme i den ene side kun.. og det er nogle små elektriske spjäld der sidder og skal åbne og lukke alt efter om det er kold eller varm luft der skal ud i kabinen .. nok närmere såden noget der er galt
dannemare Besvaret July 26, 2009 Rapporter Besvaret July 26, 2009 det er vel ikke din opel der allerede ser sådan ud? nej, dog ikke :) men hvis rörene var knäkket ville de rör der går ind i kabinen nok ikke väre kolde.. sandt
thomas16v Besvaret July 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2009 det er vel ikke din opel der allerede ser sådan ud? men hvis rörene var knäkket ville de rör der går ind i kabinen nok ikke väre kolde.. jeg har en vw touran og jeg har nogle gange ikke varme i den ene side kun.. og det er nogle små elektriske spjäld der sidder og skal åbne og lukke alt efter om det er kold eller varm luft der skal ud i kabinen .. nok närmere såden noget der er galt nu ved jeg ikke lige hvor de små elektriske spjäld er henne så jeg må nok bide i de sure æbel og køre den på væksted :thumbdown
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu