Rikke Rost Skrevet August 28, 2009 Rapporter Skrevet August 28, 2009 Kører fra en kunde kl 13.00 og så får den fuld gas over broen. Så hold venligst øje med det mørkegrå projektil der kommer i bakspejlet og træk ind til højre.... Bare lige til info hvis i skal over. Ville godt køre noget før men det kan jeg ikke og sønnike er blevet syg i skolen.... På forhånd tak. Brian
Sali1987 Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 hahahahaha.... ingen undskyldning senere. nu er man sgu advaret. hahahaha...
CAC Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Hvis jeg skulle til at begå lovbrud er jeg ikke sikker på at jeg vill annoncere det på et offentligt sted... men det kan jo være at jeg har misforstået noget..
Basse Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Hvis jeg skulle til at begå lovbrud er jeg ikke sikker på at jeg vill annoncere det på et offentligt sted... men det kan jo være at jeg har misforstået noget.. Tror du har misforstået humoren i det her indlæg :D
Lynge Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Tak for hjælpen Virkede det? Troede faktisk i stedet du ville se kollone kørsel i venstre spor:lol:
Rikke Rost Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 28, 2009 Så var jeg bare røget indenom.....:D
Rikke Rost Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 28, 2009 Men ja...... Ikke en sjæl i venstre spor hele vejen over. Så det var ikke det stykker der tog længst tid...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu