Mulde Skrevet August 29, 2009 Rapporter Skrevet August 29, 2009 Jeg undskylder det måske lidt uspecifikke spørgsmål, men findes der et sted i Malmö-området, der kan anbefales til reparation af et kamera? Vi har gæster fra USA og deres kamera strejker - jeg er dog ikke helt klar over, hvad problemet er, så kan ikke komme med mere info. Ville bare høre, om nogen kender et sted?
newport Besvaret August 30, 2009 Rapporter Besvaret August 30, 2009 tag til trianglen, ned af gågaden - ned til venstre, lige efter pizzahut ligger en passage. Midt i passagen ligger den bedste reperatør i norden.
newport Besvaret August 30, 2009 Rapporter Besvaret August 30, 2009 http://gulasidorna.eniro.se/query/referring_what/all/what/ip/advert_code/21313482_GS/search_word/kamera%2Breperation/geo_area/malm%F8/from/web_comp_name
Mulde Besvaret August 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 30, 2009 Tak for hjælpen - det er noteret. Om de ender med at bruge det ved jeg dog ikke - reservekameraet er undervejs med FedEx...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu