Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

idag efter at ha väret ude og köre stilte jeg bilen og som altid efter en lang tur står bläseren jo og körer lidt efter at man har parkeret .. men idag slukker dne ikke 1 time efter står den stadig og bläser og selv om jeg piller batteriet af i ½ time og sätter det til igen starter den bare ... temp giveren ser ud til at fungere som den skal da temperaturen langsomt er faldet til 0 på viseren... nogen ideer?

Besvaret

mmm den gir da ikke noget el signal til nogetsomhelst eller? den åbner og lukker vel bare for vandet? mener du temperaturgiver? altså drifttemp var helt normal ikke for varm og den faldt efter at ha stået lidt så tempgiveren virker tilsyneladene..

Besvaret

Har du evt. prøvet at smide en ODBII scanner på, og cleare evt. fejlkoder? Min Passat havde noget lignende en overgang (indtil jeg skiftede temperaturgiverne). Temperaturen der blev vidst i instrumentbordet så helt normal ud, men giverne meldte noget forkert til systemet. Det kunne afhjælpes midlertidigt, ved at nulstille fejlkoderne, men kom så igen, typisk efter nogle uger, når de igen meldte fejl.

Besvaret
Har du evt. prøvet at smide en ODBII scanner på, og cleare evt. fejlkoder? Min Passat havde noget lignende en overgang (indtil jeg skiftede temperaturgiverne). Temperaturen der blev vidst i instrumentbordet så helt normal ud, men giverne meldte noget forkert til systemet. Det kunne afhjælpes midlertidigt, ved at nulstille fejlkoderne, men kom så igen, typisk efter nogle uger, når de igen meldte fejl.
nejhar ingen obd scanner så...
Besvaret
Jeg har jo en obd scanner' date=' som vi evt. kunne prøve at smide på, hvis du har mulighed for at kigge forbi mellem 17 og 19 torsdag eller fredag.[/quote'] ja må vi lige se på .. nu havde jeg batteriet af i et par timer... nu lyser ESP lampen, servolampen og et par andre konstant ...
Besvaret

Det er meget normalt. Hvis min går død for strøm, så er helvede løs indtil man lige nulstiller tingene, så kører den fejlfrit igen. OBD scanner er din ven. Jeg har en VAGCOM hvis det er..... Hvis du gider køre helt til Vellinge.

ja må vi lige se på .. nu havde jeg batteriet af i et par timer... nu lyser ESP lampen' date=' servolampen og et par andre konstant ...[/quote']
Besvaret

Det er ECU'en som styrer blæseren, så hvis ikke det er en fejlkode som beskrevet, er det en lille "jordfejl" i boksen - et ikke helt ukendt fænomen efterhånden..... TNI

Besvaret
Det er ECU'en som styrer blæseren, så hvis ikke det er en fejlkode som beskrevet, er det en lille "jordfejl" i boksen - et ikke helt ukendt fænomen efterhånden..... TNI
brian .. jeg skal ned til Lundells motorsport med den her kl 13 så sletter han fejlkoder osv så må vi se om det hjälper.. ellers atk :) tni.. ok så håber jeg det bare er fejlkoderne der spöger

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...