Toft Skrevet September 16, 2009 Rapporter Skrevet September 16, 2009 Er der nogen der har erfaring med løbebånd fra en producent der hedder Taurus? Jeg kan simpelthen ikke finde deres website, jeg går da ud fra de har en i hvert fald Det virker som om de laver nogle helt ok løbebånd, og jeg har egentlig set mig lidt lun på en model fra Taurus, men efter som det ikke er et helt så kendt mærke som f.eks. Tunturi og Vision, så er jeg da lidt skeptisk. Jeg mener, hvorfor udmærker de meget få internetsites der forhandler Taurus, det som værende "god kvalitet" når andre mærker kan købes hos stort set alle internetforhandlere, samt at Taurus tilsyneladende ikke ligefrem har en website selv? Jeg går som sådan ikke ud fra der er nogen herinde der kan gøre mig klogere på Taurus, men man ved jo aldrig :)
Juff Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 kanske at det var en bedre idé at patruljere omkring fort skurup i let løb ?
SanneJ Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 kanske at det var en bedre idé at patruljere omkring fort skurup i let løb ?MÅSKE det ene ikke udelukker det andet;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu