Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Nogen der har erfaringer med vinteropbevaring af sommerbilen? Har fundet nogle på blocket, men jeg vil gerne høre jeres erfaringer/anbefalinger. Jeg bor i Malmø, men er frisk på at køre lidt efter et godt sted...

Besvaret

Blocket, MKB mv. Der er massere af sider. En garage er en garage. Sørg for der ingen fugt er og der er mulighed for at lufte ud. Det er også meget lækkert med opvarmning, vaskeplads mv. hvis du kan finde det.

Besvaret

Det har været gennem folk som har boet i lejlighederne. Jeg vil anbefale du tager kontakt til bostadtforeningerne og hører om der er nogle ledige pladser. Jeg betalte mellem 700-900 sek. Der er også masser af plads i Galleriet ved Turning Torso men der er meget åbent og jeg foretrækker personligt en lukket og varm parkeringskælder.

Besvaret
MKB - prisen er 750 SEK ca.
Om måneden ?? Er det ikke lidt pebret, eller har jeg været gift med en jyde for længe (altså ikke at jeg ikke vil være gift med hende...for det vil jeg meget gerne...men mere som i "har jeg taget skade?" ) :love:
Besvaret

hvis du vælger nogle af de garager der ligger uden for västra hamnen og centrum, så vil prisen ligge på en 300-500 sek pr måned for en opvarmet garage med kode og vaskeplads. og eftersom det er opbevaring, gør det jo ikke noget den ligger en 10-20 min væk i bil jo :D

Besvaret
@Basse - præcis... Har du prøvet nogle garager lidt uden for malmø c?
Har ikke selv prøvet, da jeg endte med at sælge min sommerbil, til fordel for noget mere praktisk helårs bil :-) Men de er sikkert helt fine, en garage er jo en garage - hvis bare der er kodelås på, så kan man være nogenlunde sikker på ikke alle og enhver render rundt derinde.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...