anders03 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Skrevet September 21, 2009 Er det muligt at få en svenske firmabil, når man arbejder i sverige, men bor i DK? Opfylder kilometerkriteriet og dagskriteriet. Er der nogle der ved hvor jeg finder mere info om dette?
Basse Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Er det muligt at få en svenske firmabil, når man arbejder i sverige, men bor i DK? Opfylder kilometerkriteriet og dagskriteriet. Er der nogle der ved hvor jeg finder mere info om dette? Snak med skatteverket - ved du kan få firmabil på svenske plader, hvis du arbejder i SE og bor i DK - men du må ikke køre privat i bilen dog i DK. Det er KUN til og fra arbejde fra dk til SE.
anders03 Besvaret September 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2009 Tak for hurtig svar Basse, men bliver det ikke i DK, jeg skal tale med skat, da det er der problemmet opstår (danske afgifter avav)
Basse Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Hehe jow - self. :-) er lidt sent
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu