Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kender I til forhandlere, der importerer og finansierer en given bil fra Tyskland? Jeg har f.eks. set en Opel til 22000 euro, som jeg godt vil have.. Måske er jeg helt i hegnet med min tanke, men spørger man ikke, får man jo ikke svar.. Jeg har søgt i forum men uden succes.. Alternativt kunne jeg jo låne pengene i banken, men det er bøvlet med alle de papirer man skal udfylde + ventetiden.. På forhånd tak.. Jakob

Besvaret
Kender I til forhandlere, der importerer og finansierer en given bil fra Tyskland? Jeg har f.eks. set en Opel til 22000 euro, som jeg godt vil have.. Måske er jeg helt i hegnet med min tanke, men spørger man ikke, får man jo ikke svar.. Jeg har søgt i forum men uden succes.. Alternativt kunne jeg jo låne pengene i banken, men det er bøvlet med alle de papirer man skal udfylde + ventetiden.. På forhånd tak.. Jakob
Der er flere forhandlere der importerer - dem jeg kender til gør sig dog i luksus/sportsbiler. Der skal en vis pris til, før det kan betale sig med den svenske krones pris tror jeg
Besvaret
Alternativt kunne jeg jo låne pengene i banken' date=' men det er bøvlet med alle de papirer man skal udfylde + ventetiden.. På forhånd tak..[/quote'] Hvorfor er det mere bøvlet at låne penge i en bank end i et finansieringsselskab?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...