Jabbekot Skrevet September 28, 2009 Rapporter Skrevet September 28, 2009 Kender I til forhandlere, der importerer og finansierer en given bil fra Tyskland? Jeg har f.eks. set en Opel til 22000 euro, som jeg godt vil have.. Måske er jeg helt i hegnet med min tanke, men spørger man ikke, får man jo ikke svar.. Jeg har søgt i forum men uden succes.. Alternativt kunne jeg jo låne pengene i banken, men det er bøvlet med alle de papirer man skal udfylde + ventetiden.. På forhånd tak.. Jakob
Basse Besvaret September 28, 2009 Rapporter Besvaret September 28, 2009 Kender I til forhandlere, der importerer og finansierer en given bil fra Tyskland? Jeg har f.eks. set en Opel til 22000 euro, som jeg godt vil have.. Måske er jeg helt i hegnet med min tanke, men spørger man ikke, får man jo ikke svar.. Jeg har søgt i forum men uden succes.. Alternativt kunne jeg jo låne pengene i banken, men det er bøvlet med alle de papirer man skal udfylde + ventetiden.. På forhånd tak.. Jakob Der er flere forhandlere der importerer - dem jeg kender til gør sig dog i luksus/sportsbiler. Der skal en vis pris til, før det kan betale sig med den svenske krones pris tror jeg
Jabbekot Besvaret September 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2009 Tak for svaret.. Problemet er at den udstyrsversion jeg vil have, ikke kan fås i Sverige.. Ikke så meget prisen..
Sune Besvaret September 28, 2009 Rapporter Besvaret September 28, 2009 Alternativt kunne jeg jo låne pengene i banken' date=' men det er bøvlet med alle de papirer man skal udfylde + ventetiden.. På forhånd tak..[/quote'] Hvorfor er det mere bøvlet at låne penge i en bank end i et finansieringsselskab?
Jabbekot Besvaret September 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2009 Fordi de skal have budgetter, årsopgørelser osv.. Desuden er det vel ikke sikkert at de vil låne penge ud til at importere bil for.. Altså som bilån..
Andreas- AutoPerformance Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Vi kan erbjuda dig denna tjänst, ring mig på +46709420142 för mer information.
Jabbekot Besvaret October 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2009 Det vil jeg gøre.. Tak for hjælpen!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu