Mulde Skrevet September 30, 2009 Rapporter Skrevet September 30, 2009 Jeg søger sådan en "låge", som man kan sætte på trappen for at forhindre småbørn (eller i mit tilfælde: en hund) i at gå op (eller ned) - men hvor finder man sådan en? Og hvad i alverden kan den hedde på svensk? Ved ikke engang, hvad den hedder på dansk, nu jeg tænker efter. Skal man mon i en børneudstyrsforretning, eller kan den findes i fx et byggemarked?
Juff Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Det er en grind http://www.babyland.se/new_article_list.aspx?Action=Search&SearchString=grind&SearchCriteria=1 Ikea har vidst også nogle
dannemare Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Det er en grind http://www.babyland.se/new_article_list.aspx?Action=Search&SearchString=grind&SearchCriteria=1 Det er absolut konkurrencedygtige priser, de har. :D [ATTACH]3209[/ATTACH]
Lynge Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Mulde jeg kan sku matche den pris der, vi har nemlig 2 Ikea "låger" vi har brugt til præcis samme formål som dig. Du kan komme her og hente den ene kvit og frit;)
Mulde Besvaret September 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 30, 2009 Ja ok - det er jo da et tilbud der er til at tage og føle på :) Hvis vi ellers kan finde ud af et tidspunkt og jeg får at vide, hvor I befinder jer... Kan nåes på PM eller lkvist@telia.com
Lynge Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Ja ok - det er jo da et tilbud der er til at tage og føle på :) Hvis vi ellers kan finde ud af et tidspunkt og jeg får at vide' date=' hvor I befinder jer... Kan nåes på PM eller [email']lkvist@telia.com Du har fået en PM;)
Juff Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Det er absolut konkurrencedygtige priser, de har. :D [ATTACH]3209[/ATTACH] hehe ja de er sgu sat noget ned siden i morges hvor jeg kiggede :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu