Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg sidder her efter en meget regnfuld lørdag og filosoferer over, om der er nogen der har ideer til, hvad man kan foretage sig med en hund? Nu mener jeg ikke gode steder at gå tur - det kan jeg sagtens finde ud af. Mere steder man kan tage hen, som er sjove for mennesker, men hvor det er tilladt at medbringe hund. Fx - dyrebutikker som omtalt i en anden tråd - må man normalt have hunden med? Jeg ved, at der er et par steder jeg har fundet, hvor man må., men er det mon undtagelsen? Eller - div. arrangementer på Bursjö kloster (er det det stedet hedder??) - der har vi nogle gange set folk have hunde med. Eller noget helt tredje. Det er mest inspiration jeg savner :o

Besvaret

Der findes en hundecafé i Staffanstorp (Hand med Hund) og så må man også have hund med i Skånes Djurpark. Har ikke oplevet en dyrebutik hvor jeg ikke måtte ha min hund med, men det er da begrænset hvor meget sjov man kan finde der...;)

Besvaret
! Det må da være noget nyt' date= det har de da ellers "altid" reklameret med... kunne egentlig heller ikke forstå at det havde fungeret, men det gjorde det måske heller ikke:rolleyes:
Nej desværre må man ikke deroppe, forstår ikke helt hvorfor, i Aalborg Zoo må man gerne og der fungere det glimrende, vi har været der 3 gange med 2 hunde per gang hehe, og det er super oplevelse.
  • 9 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...