dannemare Skrevet October 13, 2009 Rapporter Skrevet October 13, 2009 ...er blevet slettet kan jeg se. Udviklede den sig i ekstreme retninger (ja, jeg har mail notifications disabled, da jeg jo alligevel kommer forbi debatten flere gange dagligt), eller bad han selv om at få tråden slettet? Ja, sorry hvis jeg er lidt nysgerrig. :o :D
dannemare Besvaret October 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2009 Hva' fa'en, mule - følger du ikke med?? :p Frank spurgte til attraktive områder i regionen og påpegede samtidig hvilke områder, når gerne ville undgå. Dét affødte så ellers en masse beskyldninger om både det ene og det andet... :)
Rikke Rost Besvaret October 13, 2009 Rapporter Besvaret October 13, 2009 Huh..................... Var der grimt sprog i emnet??? Det er da vel fair at sige hvad man gerne vil undgå osv.... Det er vel bare måden man siger det på. :)
Basse Besvaret October 13, 2009 Rapporter Besvaret October 13, 2009 Syns ikke der var noget specielt stødende i hans tråd - han har samme tankegang som jeg på det punkt :-) Der er visse fakta her i livet der binder sig til visse ting, og sådan er det bare - om folk kan lide at udtrykke det eller ej :D Totalt kryptisk i orden der hehe. Og man har jo lov til at bosætte sig i det område man vil, udfra ens egne præfferencer - det kan ingen tage fra én.
Rikke Rost Besvaret October 13, 2009 Rapporter Besvaret October 13, 2009 Næææh.....Men hvorfor blev den så slettet???
dannemare Besvaret October 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2009 Syns ikke der var noget specielt stødende i hans tråd - han har samme tankegang som jeg på det punkt :-) Præcis. Der var ikke en skid at komme efter. Jeg gad sgu heller ikke selv at bosætte mig i omtalte områder, hvis jeg kunne undgå det.
Mohlin Besvaret October 13, 2009 Rapporter Besvaret October 13, 2009 Han undrade vilka områden i Malmö som var ok rent säkerhetsmäsigt att bo i, utan för mycket bråk, stölder och avbränning av bilar. Ingen konstig fråga om man inte känner till områdena. Så började nån yla om att det var racistiskt och jag vet inte vad. Fattade inte heller varför det blev sån uppståndelse.
Sune Besvaret October 13, 2009 Rapporter Besvaret October 13, 2009 Jeg var så den der bemærkede at, og samtidig hvorfor, Annestad var stedet for fatboy60one. Så var det at tuderiet tog rigtig fart. Sjældent har jeg fået så mange PM på en dag. Men igen, jeg fatter heller ikke hvorfor tråden forsvandt.
Basse Besvaret October 13, 2009 Rapporter Besvaret October 13, 2009 Jeg var så den der bemærkede at' date= og samtidig hvorfor, Annestad var stedet for fatboy60one. Så var det at tuderiet tog rigtig fart. Sjældent har jeg fået så mange PM på en dag. Men igen, jeg fatter heller ikke hvorfor tråden forsvandt. Måske fordi du valgte at lægge meget mere i hans tråd, end der var -for at få din reaktion. Og det fik du, tillykke :-) Dog gad jeg ikke bruge tid på en PM - sjovere i det offentlige rum da :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu