Jump to content

Artikel: Fler danskar flyttar hem

Recommended Posts

Besvaret

Jeg synes at journalisten prøver at vinkle historien som at nu flytter alle danskere tilbage fra Sverige, som vi jo tidligere har set i avisartikler i Danmark. Det passer jo ikke, nettotilflytningen er større til fra DK til SE end omvendt. Dog er det rigtigt at der er en lille tendens, idet nettotilflytningen er faldende. Men om det er en signifikat ændring, eller blot et midlertidig fænomæn, er en anden historie. Jeg tror det er midlertidigt. Nå men tilbage til historien om familien, det er jo en klassisk historie, man flytter til et nyt sted (oven i købet landet) og finder ingen venner og livet bliver kedeligt. Det er forventeligt, og ja de har nok været lidt naive, men vi skal jo alle gøre vores erfaringer.. Jeg tror nu det ville være nemmere for dem hvis de boede i et område med flere danskere tættere på broen eller inden i Malmö.. Men ja det tager tid at falde til et nyt sted, lige meget hvad.

Besvaret
Hvis biler var ligeså billige, boligerne kostede det samme, der var ligeså "højt" til loftet som herovre, daginstitutioner lige så billige og go'e og åbningstiderne i butikkerne var ligeså fleksible, så kunne vi godt overveje det.
Og billig godis...:lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...