Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg ret sikker på at en Corsa OPC performer ligeså godt som en Golf R..... Men anyways. Jeg kigger efter en TT-RS pt, og det er helt vildt som de gi'r rabat på bilerne. Men de vil så til gengæld ikke betale en skid for det du har. Det skal de nemlig lige lave 200.000 på :sick:
Kunne det være for at du har prissat din egen bil lidt højt?
  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ved jeg ikke Sune....med de ting der er i den og på den, så står en tilsvarende std bil til 255.000sek. De hjul jeg har på koster 80.000 med dæk hos Audi....Så er der bremser, RNS-E DVD Navi osv.... Så nej det synes jeg ikke jeg har. Jeg er klar til forhandling om tingene, da jeg ikke skylder noget på den overhovedet, men jeg køber sgu ikke en bil til 600.000 og accepterer de horrible skambud der kommer.... Så hellere beholde den.

Kunne det være for at du har prissat din egen bil lidt højt?
Besvaret
Ved jeg ikke Sune....med de ting der er i den og på den, så står en tilsvarende std bil til 255.000sek. De hjul jeg har på koster 80.000 med dæk hos Audi....Så er der bremser, RNS-E DVD Navi osv.... Så nej det synes jeg ikke jeg har. Jeg er klar til forhandling om tingene, da jeg ikke skylder noget på den overhovedet, men jeg køber sgu ikke en bil til 600.000 og accepterer de horrible skambud der kommer.... Så hellere beholde den.
Ikke at jeg gider spilde min tid på at forsvare Din Bil, men problemet er vel ofte at det er ikke sikkert at en ny køber værdisætter eks. de nye dæk/fælge på samme måde som du gjorde da du købte dem. Kan en fremtidig køber skelne mellem en 'rigtig' tuning med nye turboer etc. kontra en almindelig oppumpning af chippen? Er det en merværdiskabende ting at der er andre bremser? At kaste penge efter 'gamle' biler, er vel lidt som at kaste 200K efter et nyt køkken, og så forvente at ens hus stiger med 200K. Det sker bare sjældent. Derudover er jeg enig, indbytningspriser er ofte til at dø af grin over, lige så snart man er færdig med at skrige af raseri over fornærmelsen.
Besvaret

Det ved jeg....Men det kan de åbentbart, for når jeg siger at jeg så bare piller de ting ud der ikke er std. på den, så siger de nej..... Så holder prisen ikke... Så de udemærket klar over hvad de laver og jeg vil ganske enkelt ikke være med på den galej...Så hellere beholde den og gå og pusle lidt om den. :)

Besvaret
Det ved jeg....Men det kan de åbentbart, for når jeg siger at jeg så bare piller de ting ud der ikke er std. på den, så siger de nej..... Så holder prisen ikke... Så de udemærket klar over hvad de laver og jeg vil ganske enkelt ikke være med på den galej...Så hellere beholde den og gå og pusle lidt om den. :)
Hvis du skal have en fornuftig pris for din bil, så skal den sælges privat, til en ligesindet ildsjæl. En der sætter pris på det du har gjort ved bilen :-) Er det en forhandler, ser han kun - nå ja udstyr jeg kan prale af med i en annonce, men det er reelt intet værd, når jeg skal sælge bilen. Og det er ekstra udstyr ikke - intet værd i prissætning. og har aldrig været det. Gejler man sin bil, gør man det for sin egen skyld, ikke for at tjene penge hjem på det. Der skal man have et vis navn i branchen, så som AMG, Carlsson, Mugen, M-division osv osv før man kan tage en standard bil, tune og gejle den, og så tjene en masse på det også griner. Du kan købe min M3'er til næste år - så slipper du for at køre i frisør øse :D
Besvaret
R32 kører på 08:49.. Står den vejer 1510 kilo..... Så kan Golf R 2.0 TFSI da næsten ikke veje 1620.......:rolleyes:
fra volkswagen.de : Leergewicht, 2-türig 1) 1521 kg 1) Fahrzeugleergewicht mit Fahrer 68 kg, 7 kg Gepäck und Kraftstoffbehälter zu 90 % gefüllt, ermittelt nach der RL 92/21/EWG in der gegenwärtig geltenden Fassung. Je nach Ausstattung ergibt sich ein individuelles Leergewicht des Fahrzeugs, wodurch die mögliche Zuladung entsprechend verringert wird. Gewählte Mehrausstattungen erhöhen das Leergewicht des Fahrzeugs.
Besvaret

Glæder mig sq til at den får præmierer - de må da holde noget åbenthus skulle man mene ? - Må lige lure den. Har bygget bilen, som jeg ville have den - 406.800 kr. Sq ok trods alt - der er ikke rigtig sparet på noget, til og med DSG. 70.000 sek under en nissan 370Z :-) Min blir dog brugt - nægter at købe fabriksny bil igen, sq spild af penge når man skifter bil efter 1-2 år anyway.

Besvaret

Tænker at nappe den nye BMW 320d (små 25 km/l) som sve-Jylland pendler bil her når den kommer en gang i det nye år. BMW manden (Malmø) påstod de ikke ku give mere end 4-5 % rabat på listeprisen. Kan det være rigtig de er så nærige? Fil da 13% da jeg købte Audi. Nogen som har gode råd til rabat på nye BMW, eller måske navn på en "sulten" sælger?

Besvaret

Hmm, prøv i Växjö, Autopartner, spørg efter Martin Holmgren. Ved godt du sikkert ikke har grund til at være medlem i "Företagarna" - men det her kunne være en god grund for et år - men der er en "rammeaftale" om at få 10 % på köp af firmabil - så burde det være muligt at kramme lidt mere ud af det til en privat også. Men prøv Martin, de er mere sultne, og sælger "ud af distriktet" vilket gir' lidt prestige i BMW verden. :surprise::sick: TNI

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...