TDC Skrevet November 1, 2009 Rapporter Skrevet November 1, 2009 Til dem der har mulighed for en VPN eller proxy i DK faldt jeg lige over den her DR LIve Beta. Fungere fint so far. Men der er lukket for ikke DK IP'er så der skal fifles lidt. Er der eventuelt nogen der kender en god gratis proxy i DK?
APGraph Besvaret November 1, 2009 Rapporter Besvaret November 1, 2009 http://www.coolmac.dk/page2/index.html Den virker også på SE ip nummer
TDC Besvaret November 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2009 Ja det virker fint (bare ikke lige nu :)) og de direkte links kan findes her, ihvertfald så længe de tester det
Kim79 Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Tak for links. De virker fint her når jeg smider dem dirkete i VLC. Ikke hvis jeg tilgår dem vi min browser. Det er da iøvrigt en stor glæde at se at de er ved at gå op for nogen at Microsoft ikke nødvendigvis er svaret på alt :)
spinner Besvaret November 4, 2009 Rapporter Besvaret November 4, 2009 Det er da iøvrigt en stor glæde at se at de er ved at gå op for nogen at Microsoft ikke nødvendigvis er svaret på alt :) Ja, og det er åbenbart ved at gå op for flere. Fra i dag er det også muligt at benytte TV2 Sputnik fra Mac ... fungerer fortrinligt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu