Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg var lige inde og kigge på min forskudsopgørelse for 2010. Den indeholder bla disse 4 poster : 1. #Renteudg. pengeinstitut, pantebreve i depot 2. #Renteudgifter af anden gæld 3. Renteudgifter vedr. udenlandsk ejendom 4. Andre udenlandske private nettorenteudg. De to nederste kan jeg ikke se hvordan man kan ændre online. Tidligere kunne man åbne tillægget for grænsegængere og ændre dem der, men det kan jeg ikke se derinde længere. Har de fjernet det nu, selvom der står i opgørelsen at jeg er grænsegænger ? Problemet er at mine renteudgifter til huset optræder dobbelt nu, både under punkt 1 og 3. Et tip til hvordan jeg kommer ind og "nuller" eller ændrer punkt 3 ? /Peter

Besvaret

Snakkede lige med SkatØresund. Der er tilsyneladende problemer med at komme til at ændre online i de renteoplysninger som vedrører Sverige. Så hvis dine renteudgifter står opført to gange ligesom mine, er du nødt til at ringe til dem og få dem til at ændre det manuelt. /Peter

Besvaret
Snakkede lige med SkatØresund. Der er tilsyneladende problemer med at komme til at ændre online i de renteoplysninger som vedrører Sverige. Så hvis dine renteudgifter står opført to gange ligesom mine, er du nødt til at ringe til dem og få dem til at ændre det manuelt. /Peter
Ja, det er besynderligt, at de ikke kan få det rettet i deres system - det har været sådan i flere år :sick:
Besvaret

det der er lidt mærkeligt i mit tilfælde er at jeg har i flere år fint kunne editere i mine svenske renteudgifter i det tillæg for grænsegængere der kunne åbnes via tastselv mappen. Men det tillæg findes ikke mere, det virker som om at de har slået det hele sammen til et dokument nu. SkatØresund damen kunne godt se at det virkede lidt mystisk...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...