Ray_T Skrevet November 10, 2009 Rapporter Skrevet November 10, 2009 Hej allesammen Jeg stå i den situation at jeg skal flytter til sverige her 1.dec,og derfor skal være på udkig efter en pendlerbil fra helsingborg til københavn.Jeg er faldet over en bmw 318 fra 99 den har kørt 15.000 mil og koster lige under 50.000 svensk,så mit spørgsmål er dette en bil man skulle så til eller ej???Da 15.000 mil er et meget rimeligt pænt højt tal.
Basse Besvaret November 10, 2009 Rapporter Besvaret November 10, 2009 Køb en ældre mercedes diesel, og brug lidt flere penge på bilen - når du skal køre så langt. De er billige i drift, forsikring og reps.
Ray_T Besvaret November 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2009 Hej Basse Tak for dit svar.Hmmm..tja ved ikke helt,for at sige det pænt har jeg ikke særligt meget godt indtryk af mercedes.Kender mange som har en ældre mercedes,og de har måtte sende den til reps meget oftest.Nu siger jeg pendlebil,men det er nu nok heller ikke helt rigtigt som sådan.For skal nok mere bruge en bil,som skal kunne køre almindeligt kørelse,da jeg nok regner med at benytte det offenligt til at pendle mellem Helsingborg til Kbh.Men kan ikke udelukke at der nok blivere et par ture om måneden,hvor det bliver bilen jeg skal vælge.Men for det mest bliver det at transpotere mig fra mit hjem i bjuv til helsinborg og dernæste videre med færge og tog.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu