carbon-customs Skrevet November 16, 2009 Rapporter Skrevet November 16, 2009 hej jeg søger en maler til at slibe min stue. der gips på vægge og loft, og det har fået for meget spartel. stuen er ca. 40m2 og det skal være i denne uge. det eneste der skal ske er at spartelen på gipsen skal slibes ned så der er klar til filt. intet skal afdækkes eller noget, det er bare at gå igang mvh Kasper +45 22301083 ps. det er i svedala.
Chun Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 En af det værste opgaver en maler kan få.
dannemare Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 En af det værste opgaver en maler kan få. Fordi han ikke kan finde ud af det, eller fordi det er en dødkedelig opgave? Håber det er sidstnævnte, for specielt kompliceret er det da i hvert fald ikke.
michael k Besvaret November 17, 2009 Rapporter Besvaret November 17, 2009 Fordi han ikke kan finde ud af det' date=' eller fordi det er en dødkedelig opgave? Håber det er sidstnævnte, for specielt kompliceret er det da i hvert fald ikke.[/quote'] nok det förste... mit råd få en snedker eller tömrer til det ... malere er dovne og sliber själdent särligt godt ihvertfald de fleste af dem jeg har stödt på og de jobs jeg har set hvor en maler har spartlert og slebet ...
carbon-customs Besvaret November 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2009 hehe jeg er selv tømrer, men jeg vil hellere betale mig fra det end at gøre det selv. men jeg har fundet folk
michael k Besvaret November 17, 2009 Rapporter Besvaret November 17, 2009 hehe jeg er selv tømrer, men jeg vil hellere betale mig fra det end at gøre det selv. men jeg har fundet folk ja at slibe er et lortejob spesielt loft hehe .. ok håber det ik er dovne malere
Chun Besvaret November 18, 2009 Rapporter Besvaret November 18, 2009 Jeg er selv maler og hader at slibe især lofter. Så skal man jo bare spartle pænt så der ikke er noget at slibe. Sådan er dovne malere:rolleye:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu