slagteren Skrevet November 25, 2009 Rapporter Skrevet November 25, 2009 hej.. Jeg har lige snakket med med ge-moneybank angånde et lån på en ny bil. Jeg har allerede et lån hos dem nu med en rente på 1,85 variabel... og hvis jeg ville have et nyt lån ville den blive fra 4.95 op til 15.95 Jeg spøger så om jeg kan låne til en bil mere til samme rente det kan jeg så ikke får jeg af vide trist da det er en meget lav rente og ? er så hvor kan man få den billigste rente har kigget på en bmw 335 fra 07 og vil gerne afdrage på den så længe som muligt altså måneds omkostningerne skal være så lave som muligt.. og kan man gøre det uden nogen udbetaling vil gerne have bilen nu og her:) og afdraget kan jeg sætte op senere i forløbet da jeg ved jeg kommer mere til penge.. men hvad kan jeg gøre nu og her nogen gode løsninger... eller skal jeg bare spare de 20 % op igen igen bilen koster 315000 kr så det vil jo lige tage et par uger eller 2:laugh: takker på forhånd
Basse Besvaret November 25, 2009 Rapporter Besvaret November 25, 2009 Stort set alle uden undtagelse kræver 20% udbetaling, især i disse tider. Måske din egen bank vil låne uden ? - og hvis der endelig er en uden udbetaling, så er renten formentlig derefter. Husk at bilen falder i værdi sindsyg hurtig, så laveste månedsydelse er ikke altid et klogt valg. Så hellere købe en billigere bil, der passer til den ydelse man kan/vil betale pr. måned. Udbetalingen på 20% hjælper rimlig godt til på den månedlige ydelse. Lyder nok totalt morfar, men tag det fra en med bitre erfaringer omkring restværdi i biler, og lån der er størrer end den værdi. Det er så surt at eje en bil, hvor lånet er størrer end hvad bilen kan sælges for. Men skal du køre bilen til den ikke kan mere, så er det jo fint - de længste billån jeg har set i SE har været på 8 år. Og bilen er formentlig meget lidt værd, om 8 år hehe.
Juff Besvaret November 25, 2009 Rapporter Besvaret November 25, 2009 De falder sindsygt ... gav 240000 sek (20% udbetaling) for hondaen i april 2008, og kan få 150000 for den nu hos en forhandler. har heldigvis betalt så meget af på den at lånet er nede på omkring 100000 sek....men jo, der skal ligges nogle penge i afdragene hvis man skal følge med det første år... Min rente igennem GE er heldigvis nede på 0.89%, det hjælper jo også på det.... Et lån hos fx mazda starter idag på 2.95%
Basse Besvaret November 25, 2009 Rapporter Besvaret November 25, 2009 Sindsyge billige lån i har griner - ingen årsag til at GE er ved at gå ned hehe. Jeg betaler selv 4.2% på min bil, så det blir til lidt renter sq om måneden hehe. Skulle dog gerne være med til sommer, når den blir skudt af dog - med penge til udbetaling til en ny :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu