CowboyTricks Skrevet December 17, 2009 Rapporter Skrevet December 17, 2009 Hey all... Er der nogen der har styr på hvornår det svenske politi stiller op ved betalingsanlægget i aften / nat / imorgen tidlig? Sidste gang var jeg tæt på ikke at nå over før de lukker fordi der kom så voldsom kø, fordi de skal checke ID på alle. Og hvornår tar folk afsted imorgen evt? Jeg skal være i Kbh NV og ved sgu ikke rigtig hvad tid jeg skal køre afsted med kontrol og lorte-vejr!!! Hold kæft hvor er jeg pænt træt af klimacrap, lukkede veje, længere transport tider og hvad der ellers følger med af latterlige ting!!!!!! Overvejer sgu lidt at sove i Kbh i nat....
APGraph Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Jeg satser på at ramme broen 8:19, de skriver jo den først lukker 8:20 og det har de jo selv skrevet i en sms, så det er vel juridisk bindende i en retsag :-) ahhhh det gassssss. jeg tager den ved en 7:30 tiden så skulle der være plads, også hjem igen ved en 15:30 tiden Og husk nu alle sammen der vil køre forsigtigt pga. sne, HOLD TIL HØJRE!!!!!!!!!!!!!!!!! så vi andre kan komme frem uden de store forsinkelser Det var alt AP out.
dannemare Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Og hvornår tar folk afsted imorgen evt? Kører hjemmefra 05.00 og forlader kontoret igen kl. 13.00, men hvis ikke det var, fordi jeg havde et vigtigt møde, var jeg afgjort blevet hjemme. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu