Admin Skrevet December 20, 2009 Rapporter Skrevet December 20, 2009 Nogen der har prøvet disse som webserver ? Er det noget man kan bruge seriøst ? Jeg kunne godt tænke mig et alternativ til en normal strømslugende og larmende webserver.
TDC Besvaret December 20, 2009 Rapporter Besvaret December 20, 2009 Ja, jeg har haft en DS508 til at hoste lidt billedgalleri for familien. Fungere fint, dog sluger det rigeligt med hukommelse, så det er måske en god ide at smide lidt mere i. Men ellers smooth sailing. mysql og php fungerer som sædvanlig, Dejligt interface til at styrer det og så står den bare og passer sig selv. Tidligere brugte jeg en Mac OS X server kørende på en gammel G5 og efter jeg har skiftet til Nas'en sparer vi ca. 125 kr om måneden i strøm. Mht til larm og varme er der stadig lidt, så det er en god ide at putte den lidt afsides. Nogen der har prøvet disse som webserver ? Er det noget man kan bruge seriøst ? Jeg kunne godt tænke mig et alternativ til en normal strømslugende og larmende webserver.
Hippy81 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Besvaret December 20, 2009 Hej, Jeg har Netgear ReadyNAS Duo RND2000 stående hjemme i et skab på mit kontor med to WD GreenPower 1 TB diske i, og den høre jeg ikke meget til. Fungere rigtigt godt, den kan købes her: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=433108 God søndag. /Brian
briped Besvaret December 20, 2009 Rapporter Besvaret December 20, 2009 En lille Asus Eee Box fungerer også glimrende :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu