Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Skal sælge min bil i morgen så jeg har et par spørgsmål vedrørende den svenske købekontrakt siden jeg ikke er SÅ god til svensk :-( Det gælder følgende : Betalning Köpeskillingen för bil och utrustning (inkl. betald skatt) är: kr ? Kontant handpenning vid avtalets undertecknande: kr ? Kontant vid leveransen: kr ? Genom avbetalning: kr/månad på följande villkor: (Här måste följande anges: Kreditkostnad, kreditfordran, kredittid samt när betalningarna ska erläggas.) Hvad mener de med det her? Altså der er ingen kredit på bilen og han betaler kontant ved leveringen altså hvad skal jeg udfylde af de punkter ???? Og gør det noget at bilen ikke er blevet tjekket af en expert ?? altså motormannen m.m. det vil køber ikke han har set bilen og synes den er OK! På forhånd tak Badi

Besvaret
Betalning Köpeskillingen för bil och utrustning (inkl. betald skatt) är: kr Kontant handpenning vid avtalets undertecknande: kr Kontant vid leveransen: kr Genom avbetalning: kr/månad på följande villkor: Hvad mener de med det her? Altså der er ingen kredit på bilen og han betaler kontant ved leveringen altså hvad skal jeg udfylde af de punkter ???? Og gør det noget at bilen ikke er blevet tjekket af en expert ?? altså motormannen m.m. det vil køber ikke han har set bilen og synes den er OK!
Hvis han skal betale kontant ved levering er det punktet "kontant vid leveransen" du skal udfylde:) "köpeskilling" er det samlede beløb for bilen, "handpenning" er hvis han kun betaler en hvis del (fx.10%) og resten senere. "Avbetaling" kan du nok godt regne ud... Det gør ikke noget bilen ikke er tjekket af expert. Det er dig og køber der kommer overens om vilkårene for salget. www.translate.google.com kan mange gange være behjælpelig :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...